EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

Nu har Frans precis sjungit klart och han ligger ändå på min favoritlista.

Nederländerna och Israel är de bästa hittills, enligt mig.
 
men ja, sveriges låt var nog lite svag - det behövs liksom något sväng i låten som får en att vilja vicka på rumpan :p
 
ÅH, pratar du om den unge killen som tolkade bla tysklands låt? Han är en gammal klasskamrat till mig, och är minst (... eh faktiskt - MER än så) lika färgstark i livet! :D:love:
Jag menar teckentolken :) Och det gjorde du också, ser jag när jag läser noga :up:
 
ÅH, pratar du om den unge killen som tolkade bla tysklands låt? Han är en gammal klasskamrat till mig, och är minst (... eh faktiskt - MER än så) lika färgstark i livet! :D:love:
Tänkte först beskriva honom som svarthårig med skägg men insåg att alla killarna har skägg och är mörkhåriga ... :cautious::laugh:
 
Jag sitter oxå och kollar för en gångs skull. :D
Valpen har somnat och jag äter chips och dipp!

Älskar Frans men nej, vi kommer inte vinna i år. :( Jag håller på Australien!
 

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 753
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 159
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
5 934
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp