Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig kraschade det med safari på laptopen när jag försökte klicka mig in på hästlistan och på mobilen kunde jag inte klicka upp notifikationer :/Tips: Jag kör med Safari hela tiden. Man får liksom hålla fingret längre på det som inte funkar så att det markeras (blir understruket), sedan kan man klicka igen och då går det bra. (Finns kanske andra fördelar med puffin o dyl, men spela kan man utan också iallafall.)
Funkar precis som vanligt för mig på paddan.För mig kraschade det med safari på laptopen när jag försökte klicka mig in på hästlistan och på mobilen kunde jag inte klicka upp notifikationer :/
Alltså man måste klicka två gånger eller tre. Typ markera och sedan klicka (eller det var så du gjorde kanske?@Iamia för mig blir det bara markerat när jag håller länge över en flik i safari. Jag lyckades klicka mig in i en flik, men det var en gång av 10 försök. Jag vill ha lite högre lyckandeprocent än det
@Elin_B jag kör ffa från padda. Det ska tydligen gå att köra chrome i någon form av desktop-mode på mobil, som jag förstått det, och då ska det funka, men jag kan inte hittades valmöjligheten i padd-versionen av appen.
Firefox funkar faktiskt helt ok. Det gjorde den inte när jag började spela i oktober, därav Puffin (som jag aldrig hade hört talas om).
Ska ta en titt när jag har tid!@Murray Två av mina ston vill dejta Tarantino, om det går för sig?
@Iamia Tre ston vill dejta någon/några av dina hingstar... Men jag kan behöva hjälp.Eftersom jag lyckas halvkasst med kombinationerna så länkar jag stona här och så får du säga hur DU hade valt (om du har lust och tid, såklart) och så får jag se om vi tänker på samma sätt eller om du har bättre idéer än jag.
Det är i så fall denna:
https://www.horsereality.com/horses/264665/bh-madame
Dr: 85-91-85 (74 i acc och 89 i basc så gärna hingst som matchar där också), 2:9:1 ext.
Denna:
https://www.horsereality.com/horses/179806/fox-on-the-run
Dr: 87-88-84, 0:12:0 ext. Hennes två bästa föl har varit med Tholymis...
Och denna:
https://www.horsereality.com/horses/396388/kestrela
91-84-85, (70 i acc så gärna en hingst med lite högre siffra där också, men dressyren är viktigare), 1:9:2 ext.
Så, om du är sugen på att brainstorma är du välkommen.![]()
Tack! Och du vet att du FÅR säga nej.Ska ta en titt när jag har tid!
Det är lugnt, men det blir senare nån gång!Tack! Och du vet att du FÅR säga nej.![]()
Jag tror du kan ha hittat rätt teknikAlltså man måste klicka två gånger eller tre. Typ markera och sedan klicka (eller det var så du gjorde kanske?) För mig funkar det nästan hela tiden.
Varje gång jag ser hennes namn hajar jag till. Nu kom jag på varför jag har ju en häst med exakt samma namn. Är det du som döpt henne? Undrar så om namnet har samma ursprung som för min.Ja det var jag, men man får kolla nogaarenaria
Färgen är inte optimal för att rabicano ska synas väl..