HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag ska ju minska klabbarna, inte öka :p
Tänkte kanske behålla de två stona som har 660+ men de har inte lika bra dressyrpoäng som dina iof. Tycker marknaden för klabbar är så himla trög tyvärr. Meningslöst att avla när det inte ens går att sälja vettiga ston. Tänkte på att du nämnt att många är väldigt kinkiga med confon, inga An typ, om han är intressant att använda trots det.
Ja, marknaden är tyvärr rätt stel, lyckas jag sälja ston så är de fullvuxna för 7000. Nu har det visserligen inte varit briljanta ston som jag har sålt :angel: men ändå.
Tyvärr avlar ju de flesta inte på GP eller mot tävling på klabbarna, så det är ju inte alls säkert att så många kommer att nyttja honom. Så då blir det kanske spa-dags för honom ändå.
 
Om någon skulle vara intresserad så säljer jag några vuxna trakehnerston. Bl.a en isabell med GP 720:
https://www.horsereality.com/horses/197328/evd-goldina

Överväger även att sälja stoet som nyligen fick fölet med 90 i dressyrsnitt (när fölet är avvant). Hon har själv 91-90-76 i dressyrsiffror och fått en hel del väldigt bra avkommor (några även med rätt hög str). Vill helst inte sälja henne till nån random, utan säljer hellre billigt till någon här som har glädje av lite mer 90-siffror. ;)
https://www.horsereality.com/horses/81061/cotton
 
När sätter ni stopp för avel på era hingstar? Jag har insett att mina två bästa avelshingstar har gaaaalet många avkommor nu. Jag höjde priset på Lancer för att kanske minska aveln på honom litet grann, men Gaster har ju ännu fler. :nailbiting: Är det bara att blunda och låtsas som ingenting, eller bör man ta bort dem från aveln när de har fått väääldigt många avkommor?
 
När sätter ni stopp för avel på era hingstar? Jag har insett att mina två bästa avelshingstar har gaaaalet många avkommor nu. Jag höjde priset på Lancer för att kanske minska aveln på honom litet grann, men Gaster har ju ännu fler. :nailbiting: Är det bara att blunda och låtsas som ingenting, eller bör man ta bort dem från aveln när de har fått väääldigt många avkommor?
Jag har lite samma dilemma med Diospyros. Iom att han är foundationfödd så resonerar jag som att vill folk ha stammen så väljer de en annan kopia av honom.
Nu har dock intresset minskat utan att jag höjt priset jag antar att stammen börjar bli lite för vanlig i rasen så det blir självsanering.
 
Om någon skulle vara intresserad så säljer jag några vuxna trakehnerston. Bl.a en isabell med GP 720:
https://www.horsereality.com/horses/197328/evd-goldina

Överväger även att sälja stoet som nyligen fick fölet med 90 i dressyrsnitt (när fölet är avvant). Hon har själv 91-90-76 i dressyrsiffror och fått en hel del väldigt bra avkommor (några även med rätt hög str). Vill helst inte sälja henne till nån random, utan säljer hellre billigt till någon här som har glädje av lite mer 90-siffror. ;)
https://www.horsereality.com/horses/81061/cotton
Tar gärna den sista
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 726
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 866
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 691
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 372
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Kön kattungar
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp