Voeux

Trådstartare
Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
 
Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Direkt på morgonen och sedan på förmiddagen. Har vant mig vid ca 2 koppar om dagen så det är ganska exakt så det ser ut. Händer att det blir 3 och då kommer den sista där på eftermiddagen .
 
Jag dricker en kopp kaffe till frukost och en kopp efter lunchen så två koppar om dagen är min normalkonsumtion 😀
 
Jag dricker en när jag kommer till jobbet på morgonen och en till lunch så för mig är det normalkonsumtion. Hemma på morgonen dricker jag te.
 
En på morgonen och en efter lunch.
Men inga måste-koppar för mig heller, kan vara utan kaffe om jag vill, gör uppehåll ibland.
Men den viktigaste är morgonkoppen på jobbet när jag börjar 7, den vill jag gärna ha.
 
Förmiddagen och efter lunch. Beroende på läge kan någon av dem bytas mot eftermiddagsfikat.
För mig är det dock svårt att förstå hur folk kan vilja ha kaffe till frukost - jag vill absolut INTE ha kaffe innan jag vaknat ordentligt och kommit igång!
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 898
Senast: Sel
·
Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 048
Senast: Kakis
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 363
Senast: Shaggy
·
Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 566
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp