MELODIFESTIVALEN 2021 deltävling 3

För mig som gillade Lena mer än Oscar och Anais kanske det kan bli bra :p

Jag tyckte att första deltävlingen var lite för sömnig. Inte alls den festkänslan som jag vill att Melodifestivalen ska ha. Lena borde haft en co-host. Tanken var väl att det skulle varit Danny men han ville tävla istället.
 
Jag tyckte att första deltävlingen var lite för sömnig. Inte alls den festkänslan som jag vill att Melodifestivalen ska ha. Lena borde haft en co-host. Tanken var väl att det skulle varit Danny men han ville tävla istället.
Jo, jag håller med, men hellre det än det hysteriska skrikandet från Anais och stundtals även Oscar... :cautious:
 
Tusse är den enda jag känner till lite sen innan, han har varit bra innan. Gissar på att han går vidare.
De andra har jag nästan ingen koll på alls, men jag hoppas verkligen att Mustasch inte går vidare.
 
De var ju jätteroliga!! Jag hoppas hoppas att de får leda hela alltet nästa år! Underbara!
Ja de var säkert roliga, hade de bara uttryckt sig i annan ton än skrik så hade jag säkert orkat lyssna också :) Jag är väldigt ljudkänslig och klarar inte av skrikande. Jag förstår att det säkert var skrik för att peppa igång tittarna, men utan publik på plats som peppas igång av det så blir det inte trivsamt här.

Med det sagt så behövs det också bättre högtalare här. Herregud så usla de är. Typ alla ljud blir nog bättre då...
 
Jag som aldrig tjuvlyssnar var tvungen! Sååå nyfiken på Tusse :D
Och av det lilla jag hörde har jag höga förväntningar! Vet ju att killen kan sjunga men låten har verkligen potential! Hoppas hoppas hoppas att det blir bra!
 
Någon som har en bra förklaring på varför inte låtarna som går direkt till final släpps? De som går till andra chansen måste ju gynnas av att de går att höra flera gånger?
Paul Reys låt har växt för mig efter att ha hört den några gånger nu som exempel.
 
Någon som har en bra förklaring på varför inte låtarna som går direkt till final släpps? De som går till andra chansen måste ju gynnas av att de går att höra flera gånger?
Paul Reys låt har växt för mig efter att ha hört den några gånger nu som exempel.
förmodligen för att första deltävlingens finallåtar får fyra veckor på sig att mogna, medan fjärde deltävlingen bara får en vecka på sig. så de släpper alla fritt samtidigt för att ge dem samma chans
 
förmodligen för att första deltävlingens finallåtar får fyra veckor på sig att mogna, medan fjärde deltävlingen bara får en vecka på sig. så de släpper alla fritt samtidigt för att ge dem samma chans
Det låter rimligt att det är så. Jag antar att det inte går att få millimeterrättvisa när en tävling pågår under en längre tid. Men jag kan tänka mig att vissa låtar gynnas av att ta vägen via andra chansen 😊
 
Det låter rimligt att det är så. Jag antar att det inte går att få millimeterrättvisa när en tävling pågår under en längre tid. Men jag kan tänka mig att vissa låtar gynnas av att ta vägen via andra chansen 😊

I så fall hade fler låtar från andra chansen vunnit genom åren och det är det ju faktiskt bara en enda som gjort. Jag tror att det är lika stor risk att folk tröttnar på låten som att den växer och blir bättre.
 
I så fall hade fler låtar från andra chansen vunnit genom åren och det är det ju faktiskt bara en enda som gjort. Jag tror att det är lika stor risk att folk tröttnar på låten som att den växer och blir bättre.
Precis!. Och, låtarna fr andra chansen behöver ju en push då de ju inte varit favoriterna i sina deltävlingar :D
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 818
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 215
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för SISTA deltävligen i årets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 742
Senast: tanten
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 640
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp