MELODIFESTIVALEN 2021 deltävling 3

I så fall hade fler låtar från andra chansen vunnit genom åren och det är det ju faktiskt bara en enda som gjort. Jag tror att det är lika stor risk att folk tröttnar på låten som att den växer och blir bättre.
Ja, det ligger något i det. Låtar som fastnar fort brukar inte ha så mycket djup, samma textrader på repeat typ. Så de riskerar att tröttnas på om de spelas för mycket.

Det är synd att det är så sällan det är låtar i klass med Euphoria och Heroes, som sopar banan även i Europa.
 
Ja, det ligger något i det. Låtar som fastnar fort brukar inte ha så mycket djup, samma textrader på repeat typ. Så de riskerar att tröttnas på om de spelas för mycket.

Det är synd att det är så sällan det är låtar i klass med Euphoria och Heroes, som sopar banan även i Europa.

Jag har några ESC-låtar som jag lyssnar på år ut och år in. Det är inte alltid vinnarna som håller i längden för min del.
 
Har inte lyssnat på något bidrag, återstår att se hur bra de är :D.
Ikväll får det bli en Plopp skumtomte (inte testat än :p) och några bitar lakrits :).
 
Jag hatar Flickan och kråkan!!!!

Jag hade extremt låga förväntningar på Timbuktu dom programledare och så inleder han med en den där jävla kassa låten! Jag saknar Oscar och Anis!

Timbuktu är så pretentiös...
 
Har precis ätit en sådan här goding 😊!! Extrafin bricka dagen till ära såklart.... :D Nu måste jag nog hämta chips!
IMG_20210220_201033_641.jpg
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 818
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 216
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för SISTA deltävligen i årets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 742
Senast: tanten
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 643
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp