Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man måste ju dra igen gallergrinden annars står hissen!

Edit: såhär typ:

6531978_90.jpg
Ah, samma problem som här alltså.
Skriv en arg lapp ;)
 
Ah, samma problem som här alltså.
Skriv en arg lapp ;)

Har hållit mig från arga lappar sen jag satte en sur lapp på sopnedkastet häromveckan (nån idiot hade kastat en flyttkartong och stoppat upp hela skiten). Tänk om den skyldige är samma person? :cautious: En riktig slarver som flyttat in? Tycker även att jag anat en svag stank av gamla räkskal i trapphuset under helgen. Kan ha något med denne att göra? Börjar nu ana ett samband och det rycker i min störningsnerv :rage: MVH den arga tanten
 
Jag stör mig på att jag precis flyttat hem och är så jävla nojig! De har tagit i rejält vid senaste saneringen, resten av huset är av med sina vägglöss och lushunden som de var bussiga och tog hit när jag fick för stor panik har inte hittat nånting. Det bör alltså vara lugnt nu, men det kryper i hela mig ändå :nailbiting:

Dessutom glömde jag mitt melatonin hos mamma så jag kan inte åka lite snålskjuts på medicin för att somna lättare heller :meh::turd:
 
Har hållit mig från arga lappar sen jag satte en sur lapp på sopnedkastet häromveckan (nån idiot hade kastat en flyttkartong och stoppat upp hela skiten). Tänk om den skyldige är samma person? :cautious: En riktig slarver som flyttat in? Tycker även att jag anat en svag stank av gamla räkskal i trapphuset under helgen. Kan ha något med denne att göra? Börjar ana ett samband och det rycker i min störningsnerv. MVH den arga tanten
Extra viktigt med extra arg lapp! ;)
 
Min nya telefon:devil:

Det vore trevligt om tillverkarna kunde inse att det är en TELEFON i första hand och inte någon jäkla mediaspelare :rage: Jag fick ladda ner en app för att smidigt kunna ställa om ringsignalsvolymen. Knappen reglerar nämligen bara mediavolymen... :grin:

/mvh häxan surtant från stenåldern
 
Har jobbat nonstop tills nyss då jag äntligen fick äta lunch. Så nu drog jag mig till vilorummet - mina fötter förtjänar en paus! :D
 
Min nya telefon:devil:

Det vore trevligt om tillverkarna kunde inse att det är en TELEFON i första hand och inte någon jäkla mediaspelare :rage: Jag fick ladda ner en app för att smidigt kunna ställa om ringsignalsvolymen. Knappen reglerar nämligen bara mediavolymen... :grin:

/mvh häxan surtant från stenåldern
Det gick inte att göra i inställningarna?
 
Är pollenallergisk. Mitt huvud håller på att explodera och rinnsnuvan är en never ending story :meh:
Sprang även i panik i högklackat till polishuset imorse pga skulle fixa pass och var extremt försenad. Eftersom jag inte sprungit på 25 år ledde detta till att jag har sträckt mig i ljumsken.
Kort sagt: hälsan är ej på topp 😑
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 402
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 432
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 036
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 893
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp