Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men för FAN.
Sluta bomba mig med annonser om BHar för stora bröst.

På Facebook, på buke, i mobilen - överallt får jag samma annonser om och om igen. Jag har ETT bröst och det är LITET. Jag skulle kunna offra en fot för att få ha två och åtminstone ett nummer större. Med andra ord - bröst är en öm punkt för mig.

Vad i hela friden har fått algoritmerna och google att tro att jag är intresserad av BHar för extra stora bröst??Ingen annan använder mina datoer och mobiler och jag skulle aldrig i livet få för mig att googla nåt sånt.
 
Jag stör mig på att folk inte läser inlägg i grupper innan de postar samma jävla länk som typ 5 pers redan har postat. Hur svårt är det att LÄSA först om nån annan har postat den här JÄTTEintressanta länken
Ja! Och inte bara länkar, utan samma rena faktasvar kan postas i två jävla dygn efter att frågan var korrekt besvarad.

Som TS i grupper kan man låsa sina egna trådar, synd att inte fler gör det när de fått svar på sin fråga.
 
Jag stör mig på att vårt bolån är sjukt hög ränta på. Jag börjar med att be om ränterabatt på hemsidan, ner typ 25 punkter. Jag kollar annan långivare - väldigt mkt lägre ränta. Jag ringer banken. Vi kan gå ner som mest 70 punkter - ja men det är fortfarande 30 punkter från annan ställe - tyvärr, vi kan inte göra mer det är max. Sambon ringer sin kontakt på banken som ursäktar sig tusen gånger - det är SÅ pinsamt och självklart ska ni ha samma ränta som marknadens lägsta....:rage::rage::rage::rage:

Dessutom måste man hålla på och tjafsa om räntehelvetet var tredje månad om man har rörlig ränta. Ge oss bara lägsta möjliga ränta och håll fast i det om det nu är så ni har tänkt göra ändå om man 1, skickar fram en man 2. tjatar på rätt person.
 
Jag stör mig på att jag måste åka och köpa virke, och på att de längder som finns tillgängligt inte går in i bilen så jag måste stå och såga :cautious:
 
Jag stör mig på att nåt rikspucko slängt frigolit ute så det blåser runt en massa små smulor av eländet.
Och på butiker som inte drar pengar direkt när man handlar :arghh:
 
På att det ska vara så jäkla omständigt att byta en produkt som det är fel på och att jag i och med detta åkte långt i onödan idag :arghh:
 
Arlas jävla nya yoghurtförpackningar.
De har bytt till flaskor med stor skruvkork. Omöjliga att tömma helt utan att skära upp dem och hela överdelen är i plast.
Komplett onödigt och knappast miljövänligt. Jag har slutat köpa deras yoghurt, det finns ingen annnan natuell yoghurt heller :cry:
 
Arlas jävla nya yoghurtförpackningar.
De har bytt till flaskor med stor skruvkork. Omöjliga att tömma helt utan att skära upp dem och hela överdelen är i plast.
Komplett onödigt och knappast miljövänligt. Jag har slutat köpa deras yoghurt, det finns ingen annnan natuell yoghurt heller :cry:
JA! Där är nåt streckat parti som man ska kunna trycka in för att lätt få bort plastdelen. Jag är nog uppe i en 10-15 förpackningar nu men skulle fortfarande behöva dynamit för att få bort skiten.
 
JA! Där är nåt streckat parti som man ska kunna trycka in för att lätt få bort plastdelen. Jag är nog uppe i en 10-15 förpackningar nu men skulle fortfarande behöva dynamit för att få bort skiten.

"Far jag kan inte få upp min yoghurtförpackning,
Nej inte ens med nitroglycerin.
Ty när jag hade laddat mycket omsorgsfullt och väl,
Bortåt jag sprang och sen sa det pang.
Men förpackningen är hel"

:D
 
Jag stör mig på att Kate Spade-butiken som jag hade sett fram emot att besöka imorgon, nu har fått skjuta upp sitt öppningsdatum och inte öppnar förrän nästa vecka :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 437
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 455
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 077
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 920
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp