Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt jobb går ut på att vänta. Nu väntar jag på en kollega som ska hjälpa mig i eftermiddag. Jag är på väg, sa hon. Det var 25 minuter sen. Det tar typ 5 minuter att ta sig hit. Och händer det nåt på vägen kan man ju höra av sig och säga det.
Mvh inte alls sur idag
 
Att mina lungor vill bo utanför kroppen och gett sig fan på att hoppa ut genom munnen genom att ge mig konstanta hostattacker. Dessutom inte ens slemhosta utan sån där skitjävlajobbig kittelhosta och för varje gång jac hostar så kittlas det mer 😩😩😩
 
Mitt jobb går ut på att vänta. Nu väntar jag på en kollega som ska hjälpa mig i eftermiddag. Jag är på väg, sa hon. Det var 25 minuter sen. Det tar typ 5 minuter att ta sig hit. Och händer det nåt på vägen kan man ju höra av sig och säga det.
Mvh inte alls sur idag
Jag är påväg kan ju betyda lite vad som helst. Kanske hon nyss vaknat och var påväg till badrummet :idea:
 
Får panik på vårt trånga hus!
Det är 5 rum men väldig dum planlösning, ställer man sig i hallen nedanför trappen så är det fullt, då blockerar man liksom vägen totalt. Man är konstant i vägen för varandra och snubblar jämt över hunden.
 
Lämnade en kastrull på spisen och sa till sambon som höll på med resten av maten att den inte fick koka. Kom tillbaka efter fem minuter och gissa vad? Det kokade...
 
Stör mig på att de flyttat tillbaka lastbilen tillbaka dit allt skitsnack osv härjar. Hade åtminstone hoppats på att få flytta tillbaka den själv, men icke, nu är det massor av prylar jag ändå måste hämta där den stått och massa annat.... de bara krånglar till det hela tiden.... får se hur det kommer utveckla sig.... ser inte fram emot det här... känner mig väldigt deppig och nere...
 
:banghead::banghead::banghead::banghead: Jag stör mig på att jag är så jävla puckad, glad såg jag att jag kunde parkera med easypark appen istället för att mata pengar i automaten eller betala med kort. Jag klickade i parkering och drog i väg med tåget. Kommer hem igen och blir fly förbannad för att jag har fått en parkeringsbot. Jag har ju betalt!! Jävla april skämt liksom. Tills jag kommer på att jag har parkerat fel bil med appen. :o:arghh: Så istället för 75 kr så gick parkeringen på 475 kr... :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 461
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 214
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 898
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 450
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp