Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah! Ja han ser trevlig ut! Men har dålig koll på honom i serien då jag slutade kolla efter att Damien Lewis lämnade pga han får mig att vilja slicka på teven, så att säga :angel:
:D men han var väl med i bra många säsonger? Det känns som han inte gjorde annat än att försvinna och komma tillbaka
 
Jag stör mig på att jag ska jobba dubbla pass idag, såhär dagen efter att jag kom hem från USA och då jag är både svintrött och ledsen. Helt mitt eget korkade beslut :D Likadant blir det imorgon. När huvudet är dumt så får tja.. Huvudet lida :p
 
Jag stör mig på mitt korkade beslut att ta sen semester i år igen. Värst är att jag var så himla nöjd över det för några veckor sedan och nu vill jag bara ge den versionen av mig en knytnäve i ansiktet för fyra veckor till känns helt olidligt!
 
Jag stör mig på mitt korkade beslut att ta sen semester i år igen. Värst är att jag var så himla nöjd över det för några veckor sedan och nu vill jag bara ge den versionen av mig en knytnäve i ansiktet för fyra veckor till känns helt olidligt!
Jag har också tagit sen semester i år (börjar 26/7) men försöker fokusera på hur skööönt det ska bli att ha mitt kvar när alla andra börjar gå tillbaka där i mitten/slutet av juli. Det var i alla fall väldigt trevligt förra året!
 
Jag stör mig på att jag har tappat bort arket med passfoton jag gick och tog för ett par veckor sedan, så nu måste jag gå och fixa nya på lunchen och betala en gång till. Det är egentligen ingen stor grej, men det är så sjukt frustrerande eftersom jag vet att jag har lagt dem på något "smart" ställe och att jag förmodligen kommer att hitta dem typ i morgon, men då är det för sent. :banghead:
 
Jag stör mig på mitt korkade beslut att ta sen semester i år igen. Värst är att jag var så himla nöjd över det för några veckor sedan och nu vill jag bara ge den versionen av mig en knytnäve i ansiktet för fyra veckor till känns helt olidligt!
Jag har också tagit sen semester i år (börjar 26/7) men försöker fokusera på hur skööönt det ska bli att ha mitt kvar när alla andra börjar gå tillbaka där i mitten/slutet av juli. Det var i alla fall väldigt trevligt förra året!

Exakt samma här. Stör mig nu men det kommer bli bra sen... Men det är fasiken svårt med motivationen när alla andra får mer och mer semesterfeeling :arghh:
 
Exakt samma här. Stör mig nu men det kommer bli bra sen... Men det är fasiken svårt med motivationen när alla andra får mer och mer semesterfeeling :arghh:
Alla mina chefer och kollegor (vi är inte så många, så det är inte så dramatiskt som det låter) är lediga v 27+28, men jag ser faktiskt lite fram emot att få sköta mig helt själv och kunna jobba från soffan, sängen eller trädgården om jag vill :D
 
Alla mina chefer och kollegor (vi är inte så många, så det är inte så dramatiskt som det låter) är lediga v 27+28, men jag ser faktiskt lite fram emot att få sköta mig helt själv och kunna jobba från soffan, sängen eller trädgården om jag vill :D

Det låter skönt! Jag ser faktiskt också fram emot när vi bara är några få på plats och kan ha det lite lugnt och skönt :D
 
Att ett mail jag verkligen behöver har raderats och att jag nu inte har något "bevis" på det som sagts. Hur kan ett mail bara raderas så där poff? Jäkla mail! Hade ju det i inkorgen igår... :rage:
 
I Hotmail/Outlook kan man få upp raderade mail om det inte gått för lång tid. Kanske Gmail har något liknande?
Jag hoppas att Gmail har något liknande. För jag skulle verkligen behöva det där mailet nu.
Det brukar hamna i mappen ”alla mail” eller papperskorg om en har gmail ock arkiverar/raderar :) @godisklubba
När jag kollade i mobilen fanns det varken i "alla inkorgar", "papperskorgen" eller "arkiverat" :(
Men jag får kolla igen när jag sitter vid datorn, det brukar vara så att jag inte får upp saker i mobilen men ändå kan få upp det i datorn, av någon mystisk anledning :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 667
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 682
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 246
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 016
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp