Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan denna jävla skitmånad ta slut nångång? Allting har fan gått åt helvete.

Nu senast jävla födelsedagspresent där jag kommer få höga omkostnader för och ingen tänkte på att jag behöver ha kattvakt. Har fan inte råd å äta på resturang minst 5 mål, det e liksom dyrt. Fick som svar att jag kan ta med hemifrån skitkul vaddå potatissallad å färdigt kött? Finns ingen micro å bara fjutt kyl ala hotell förutsatt att det finns eftersom jag inte får veta något om resan så vet jag egentligen inte ens om det finns fjuttkyl. Å skitkul å sitta å äta sånt själv när dom andra går ut å äter.
 
Jag hoppas att Gmail har något liknande. För jag skulle verkligen behöva det där mailet nu.

När jag kollade i mobilen fanns det varken i "alla inkorgar", "papperskorgen" eller "arkiverat" :(
Men jag får kolla igen när jag sitter vid datorn, det brukar vara så att jag inte får upp saker i mobilen men ändå kan få upp det i datorn, av någon mystisk anledning :confused:
Om du backar ut från inkorgen med knappen ”brevlådor” får du inte upp en sån här vy då?
90AE7983-827B-403C-A23D-47349BE34A0F.png
 
Så himla märkligt verkligen :( Och tråkigt!
Jag hittade mailet :banana:! I datorn låg det i den vanliga inkorgen som vilket mail som helst. Men jag såg det fortfarande inte i mobilen, så nu har jag vidarebefodrat mailet mellan mina två mailadresser och det finns under "skickat" - även i mobilen :)

Tack till alla som försökt hjälpa mig att leta rätt på det bortsprungna mailet :love:
 
Klimatångest, fyllde i ett formulär som räknade ut hur mycket koldioxid en förbrukar på ett år. Kan verkligen en häst "kosta" 5,5ton per år :crazy:
 
Jag stör mig förresten också på klimatångest. Att den behövs alltså.
Jag verkligen älskar att åka till värmen. Älskar! Har inte haft möjlighet att göra det tidigare pga ekonomi men har gjort det en vecka per år med barnen och mamma tre gånger de senaste åren. Jag njuter så ohämmat av det, det gör vi alla fyra.
Men i år blev det tåg till Paris, enbart pga att minska på flygandet. Trevligt, visst, men inte i samma division.
 
Jag stör mig förresten också på klimatångest. Att den behövs alltså.
Jag verkligen älskar att åka till värmen. Älskar! Har inte haft möjlighet att göra det tidigare pga ekonomi men har gjort det en vecka per år med barnen och mamma tre gånger de senaste åren. Jag njuter så ohämmat av det, det gör vi alla fyra.
Men i år blev det tåg till Paris, enbart pga att minska på flygandet. Trevligt, visst, men inte i samma division.
Just nu har jag dåligt samvete för typ allt jag köper :(
 
Jag stör mig på mig själv. Jag har pratat bredvid munnen. Fast jag hade inte förstått att det var så noga att hålla tyst, men kunde ju fattat det om jag tänkt lite. Dåligt samvete. Blä.
 
Lägg ner alla ställen på nätet som får folk att slöskriva frågor i stället för att PRÖVA SJÄLVA!

”Jag dricker alltid kaffe till frukosten och efteråt blir jag tung i huvudet. Någon som känner igen sig?”

Varför inte bara låta bli kaffet ett par dagar? Då lär det ju märkas om det var kaffets fel eller inte och då spelar det väl ingen roll vad andra känner. 😤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 653
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 651
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 223
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 998
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp