Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köper dyrare kvalitet skor. Dom håller bättre, oftare flera år när det gäller tillexempel vinterskor + att mins knän och fotlededer får jag svinont i om jag har skitskor. Vet att man nu måste ta betalt för påsar men seriöst 3 spän för en plastpåse när jag köper ett par skor för 1100 kr :mad:
 
Jag stör mig på idioter som inte fattar att grön laser är farligt... och därmed leker med det som om det vore en vanlig ficklampa :banghead:

(Och ja, de är mycket väl medvetna om att grön laser är farligt, det är inte ens en månad sedan alla lärare på skolan tog upp detta med alla elever)
 
Folk som inte kan parkera i rutorna utan står snett så fram- eller bakhjul är utanför linjerna, eller så står de rakt men förskjutet åt sidan så både fram- och bakhjul är utanför = man får inte plats i rutan intill. Och är det dessutom sista lediga platsen så känner jag mest för att go medieval on their asses :rage:
 
Att jag fick frågan, vad tycker din sambo om ditt hästintresse/hästägande på en arbetesintejuv :rage: vad har det med mina kvalifikationer för arbete att göra?
Detta frågade hr-chefen O_o:down:
Jag är som tur är inte desperat efter ett nytt jobb. Fick även frågan om hur jag hade träffat sambon. Jag träffade sambon på nuvarande jobb...

Vad svarade du?
Låter som att personen sökte en
flickvän/pojkvän etc.
Alternativt har jäkligt kassa värderingar.
Har aldrig någonsin fått en sådan fråga på en arbetsintervju och då ändå jobbat med hästar (vilket iofs inte spelar någon roll i sammanhanget, men fått personliga frågor och ang just hästar osv men nån partner har de faktiskt inte med att göra öht).
 
Vad svarade du?
Låter som att personen sökte en
flickvän/pojkvän etc.
Alternativt har jäkligt kassa värderingar.
Har aldrig någonsin fått en sådan fråga på en arbetsintervju och då ändå jobbat med hästar (vilket iofs inte spelar någon roll i sammanhanget, men fått personliga frågor och ang just hästar osv men nån partner har de faktiskt inte med att göra öht).
Kändes väldigt skumt! Dessutom satt det med en kvinnlig chef med.
 
Stör mig på mig själv och min bristande disciplin. Trots att jag varit fruktansvärt trött hela dagen så kommer jag inte i säng i tid, nä istället fastnar jag framför youtube i flera timmar och kollar på folk som pratar om eurovision - jag som knappt har följt mello i år?? Och så får jag för lite sömn och så blir jag ännu tröttare imorrn... :meh:
 
På att jag slarvat bort mina favoritjeans och mina morgontofflor. Jag hatar att vara av med saker, särskilt när jag vet att de finns någonstans innanför husets fyra väggar! :arghh:
 
För att man bara kan sätta timern max två timmar framåt på vår tvättmaskin. Varför skulle jag vilja sätta en timer på två timmar?! Jag vill ha typ 8 timmar så den går igång på morgonen!
 
Att jag har sån himla beslutsångest jobbmässigt. Är tjänstledig från ett bra jobb och är på ett annat bra jobb - nu ska jag mycket snart bestämma mig för om jag ska gå tillbaka till mitt gamla jobb eller släppa det och stanna på det nya. Och jag vet inte! Inget av valen är självklart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 631
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 638
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 209
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 995
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp