Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min dotter har gympa sist av allt en dag i veckan. Jag mejlade idrottsläraren för att fråga om det är möjligt att hon slipper undan den obligatoriska duschen eftersom hon duschar efter stallet och det dessutom är ganska otrevligt att åka till stallet nyduschad, särskilt vintertid. Men nix, det var inte möjligt :down:
 
Min dotter har gympa sist av allt en dag i veckan. Jag mejlade idrottsläraren för att fråga om det är möjligt att hon slipper undan den obligatoriska duschen eftersom hon duschar efter stallet och det dessutom är ganska otrevligt att åka till stallet nyduschad, särskilt vintertid. Men nix, det var inte möjligt :down:
Varför inte
Det tycker jag var rätt kinkigt
 
Häromdagen ägnade jag typ en evighet med att göra zucchini-biffar. Det tog en till evighet att städa bort alltihop. Jag hade gjort i ordning en rejäl matlåda till sambon och två mindre till mig. Den mindre jag skulle ha idag har han tagit. Jag är orimligt besviken och vägrar nu äta lunch pga att jag är en tjurig barnunge. Som nu är hungrig och blir då ännu mer tjurig. :mad:
 
35424

Vad är det här för förbannat dålig formulerad fråga? :banghead:
 
Min dotter har gympa sist av allt en dag i veckan. Jag mejlade idrottsläraren för att fråga om det är möjligt att hon slipper undan den obligatoriska duschen eftersom hon duschar efter stallet och det dessutom är ganska otrevligt att åka till stallet nyduschad, särskilt vintertid. Men nix, det var inte möjligt :down:
Men kan hon inte bara låta bli att duscha håret då? Duscha efter gympan är väl rätt självklart men samtidigt kan man ju lika bra duscha hemma om det är sista lektionen.
 
Men kan hon inte bara låta bli att duscha håret då? Duscha efter gympan är väl rätt självklart men samtidigt kan man ju lika bra duscha hemma om det är sista lektionen.

Jo, det är klart att hon kan duscha bara kroppen men det känns ändå onödigt.
Om jag tar stallet och gymmet direkt efter varandra så duschar jag ju inte mellan respektive aktivitet.
 
Tips till dig och @Mia_R . Har ni en dator så kan ni skriva till någon och be dom ringa er på messenger. Har fått göra det någon gång. :rofl:
Jag har gjort det en gång men folk brukar inte vara vakna vid 05 och om mobilen inte finns inne ska jag klä på mig och gå ut till bilen. Nu hittade jag den iaf och är grannen hemma är det enklare att låna hans telefon än att vänta på att någon kanske se mitt meddelande.
 
På att en del av mig vill läsa på Buke under lunchrasten, men en annan del är livrädd för spoilers ang. hoppningen som jag tänkte se på ikväll :cautious:

Jag har exakt samma problem! Det borde åtminstone vara möjligt att trycka bort notiserna till höger på sidan. (Med senaste nyheter, senaste inlägg och sånt.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 885
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 851
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 441
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 105
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp