Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej men det är ju rent åt helvete. Men det måste ju fixas liksom. Stör mig på tidigare ägare som platsbyggde ett lyxkök med typ handmålade specialbeställda rörstrandstapeter, massa finesser och skit och sen bara kopplade in rubbet i 100 år gamla rör.

Ser framför mig att jag välkomnar folk med orden:
”Åh jag förstår att ni är nyfikna på mina nya och fina rör. Varsågod och ta en titt” varvid jag öppnar upp under diskbänken med en välkomnande gest
Men lyckat :laugh: Do it! Du får ha en fin invigning med vin och, eh... Sånadär små matbitar, vad de nu heter :p

Haha, det är sånt som i alla fall jag gör för att inte bara stå rakt upp och ner 🙈
Jag sitter ner som en och stör mig på att mina ben somnar, det funkar det med :angel:
 
Låsta facebook-trådar om något som hänt i kommunen med puckokommentarer man vill svara på... Och på att folk är så jävla dumma i huvudet att de gör puckokommentarer.
"Ingen svensk törs gå ut på stan efter kl 5!". Antingen sitter du inne och vet inte hur det ser ut på stan efter kl 5, eller så är du ute efter kl 5 och motbevisar dig själv ditt jävla mähä :meh:

Och så stör jag mig på memes som delas om att autister minsann inte dömer och en massa annat trams. Jag dömer allt och alla och jag dömer puckon som delar sån skit lite extra.
 
Stör mig på min rygg, ringde till vårdcentralen i fredags, fick numret till sjukgymnast, ringde till sjukgymnasten, då hade de stängt och så kunde man trycka på2 så de ringer upp när de öppnar, när jag tryckte 2 sa de att de kunde inte ta emot fler samtal. "nääähääää duuuh det är ju stängt"... störde mig på att de inte sa något om deras öppettider, provade att ringa senare, men de va tydligen stängt hela fredagen å ja skulle verkligen behöva få tag i dom, det stör mig att min rygg gör ont...
 
På att jag inte har en tillräckligt lång tunga för att kunnna få upp den sista nutellan (pinnarna är slut). 😩

EAF1892D-4F31-4EC1-83A1-8397E541F350.jpeg
 
På att kakorna jag bakade idag inte alls blev så goda som jag tänkte mig och att jag känner mig orimligt, löjligt irriterad över det. -_-
 

Bifogade filer

  • 20191019_161500.jpg
    20191019_161500.jpg
    281,3 KB · Visningar: 35
Åh det är så trist när något man lagt ner tid och energi på inte blir så bra som man tänkt!

Ja! :(

Fast det här var ändå första gången jag gjorde dessa så nu slipper jag ju göra om dem.
Ännu tråkigare när man gjort något en gång som blev skitgott och så gör man om det och så blir det inte lika gott. Blä.
 
Brexit. Igen. Fortfarande. Jag mår fysiskt illa så trött jag är på den här skiten, för att inte tala om när jag tänker på hur mycket resurser som slösas, slösats och kommer att fortsätta slösas bort. Önskar att jag bodde någon annanstans så jag kunde gömma mig under en sten och strunta i hur det går, ignorera alla artiklar och nyhetsinslag.
 
Allt detta bildskickande när jag ska sälja grejer. Det ska vara bilder på allt i alla tänkbara vinklar. När alla bilder är tagna och skickade hör köparen inte av sig mer. Eller säger att det är för långt bort. Hallå, kolla det först och be om bilder sen!
Gaaaaaah!
 
Jag stör mig på pms.
Och jag stör mig på att jag mitt i pms-depp upptäckte att en person jag haft mycket kontakt med sen i våras har avaktiverat sitt konto. Visste att tanken på det fanns men fan... Har tyckt väldigt mycket om att prata med honom och så bara poff, borta :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 818
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 810
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 395
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp