Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu jävlar ska ni få höra den löjligaste störningen någonsin: Folk som, minuterna före ett gruppass på gymmet, står och stretchar. Och det stör mig att det är så vansinnigt orimligt att störa sig på vilket gör att de där hurtbullarna bara stör mig ännu mer :arghh:
Störa dig får du ju göra, jag är ingen hurtbulle men får lätt kramp om jag inte stretchar innan.
 
Störa dig får du ju göra, jag är ingen hurtbulle men får lätt kramp om jag inte stretchar innan.
Ja som sagt, det är en skitlöjlig grej att störa sig på! Det är ju skitbra att stretcha, speciellt om man behöver det. Jag älskar fan att stretcha själv, spenderar mer tid åt att stretcha än simma när jag är i sjön tex, men lik förbannat blir jag störd. Det är så jävla orimligt :laugh:
 
Alltså jag är av åsikten att stretching gott kan ersätta träning typ helt då stretching är bästa delen av träning :D I passen ingår dock uppvärmning inkl stretching så de ska ge fan i! :p
Jag är en sådan där som stretchar innan trots att stretching ingår i uppvärmning! Förlåt! ;)

(för min del beror det på att jag har ganska specifika områden som jag verkligen måste se till är varma innan jag drar igång, och det är inte alltid att "gruppstretchningen" är tillräckligt eller ens kommer åt de områdena)
 
Jag är en sådan där som stretchar innan trots att stretching ingår i uppvärmning! Förlåt! ;)

(för min del beror det på att jag har ganska specifika områden som jag verkligen måste se till är varma innan jag drar igång, och det är inte alltid att "gruppstretchningen" är tillräckligt eller ens kommer åt de områdena)
Fyyyyy! :mad:

(Du är ursäktad men jag tänker störa mig i tysthet ändå ;))
 
Jag stör mig på att jag ska besikta bilen på torsdag... Just en utgift jag inte ville ha just nu. Tror att jag måste byta ena bromsljuset först dessutom. Kommer säkert bli onödigt krångligt och vill liksom inte ens behöva försöka så jag hoppas att det lilla jag kunnat se själv sittande i bilen bara är inbillning, men inser rent logiskt att det självklart inte är det :meh:
 
Jag stör mig på att jag ska besikta bilen på torsdag... Just en utgift jag inte ville ha just nu. Tror att jag måste byta ena bromsljuset först dessutom. Kommer säkert bli onödigt krångligt och vill liksom inte ens behöva försöka så jag hoppas att det lilla jag kunnat se själv sittande i bilen bara är inbillning, men inser rent logiskt att det självklart inte är det :meh:

Jag ska på måndag byta droppande rör i köket. Eller inte jag då utan en rörmokare. För typ 10 lax. Ett rör som naturligtvis igår slutade droppa, helt mirakulöst efter att lappar om vattenavstängning kom upp i huset. Joråsåatt eeeehhhh...?
 
Jag ska på måndag byta droppande rör i köket. Eller inte jag då utan en rörmokare. För typ 10 lax. Ett rör som naturligtvis igår slutade droppa, helt mirakulöst efter att lappar om vattenavstängning kom upp i huset. Joråsåatt eeeehhhh...?
Fy fan. Skattar mig lycklig som bor kvar i min hyresrätt och bara behöver ringa värden som fixar sånt där utan kostnad. Om ekonomin rämnar av en bilbesiktning så vill jag inte veta vad 10 papp hade gjort :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 836
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 814
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 398
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp