Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
@mandalaki

2DA37787-235F-449A-AF96-89DC94592F60.jpeg


😑
 
Stör mig på att hur fan jag än beter mig, så får jag aldrig tårtbottnar, sockerkakor osv att bli så höga som jag vill. Jag vill kunna göra två lager, men det går ju inte på den här. Nu går det ju att lösa genom att göra en till, men det är ändå irriterande.
 

Bifogade filer

  • 20191030_164608.jpg
    20191030_164608.jpg
    188,1 KB · Visningar: 41
Appen som jag använder för att starta bilens kupévärmare har lagt av helt. Jag har startat om telefonen, installerat om appen och gjort alla uppdateringar som fanns tillgängliga. Ändå funkar inte skiten.

Jag vill fan inte gå ut på morgonen och börja med att skrapa rutorna 😩
 
Jag stör mig (inte orimligt dock) på att en "kollega" anmälde sig sjuk igår och resten av veckan men skrev också att hen skulle sitta kvar på kontoret till eftermiddagen (vilket hen också gjorde).
Alltså. Är du sjuk, GÅ HEM, vi andra vill för fanken inte bli smittade heller! :rage: Noll empati hos den där människan, jag har börjat störa mig på henom och ser fram emot när dessa tre månader är över :angel: Inte kan chefen säga åt henom att sluta eller liknande, hen slutar på vår arbetsplats och jobbar hos oss bara de sista månaderna för att ha något att göra - och tyvärr är hen en smula hjälpsam ibland. :p
 
Appen som jag använder för att starta bilens kupévärmare har lagt av helt. Jag har startat om telefonen, installerat om appen och gjort alla uppdateringar som fanns tillgängliga. Ändå funkar inte skiten.

Jag vill fan inte gå ut på morgonen och börja med att skrapa rutorna 😩

Är det en Audi? Jag har samma problem nämligen så jag mailade deras digitala support och de har tydligen problem med servrarna och har haft i några dagar. De vet inte när problemet ska vara löst... Audi suger på digitala saker.
 
Är det en Audi? Jag har samma problem nämligen så jag mailade deras digitala support och de har tydligen problem med servrarna och har haft i några dagar. De vet inte när problemet ska vara löst... Audi suger på digitala saker.
Ja precis, visst är det en Audi. Tack så mycket för besked! Då vet jag att det inte bara är jag. Kasst dock att det kom i samband med vinterkylan när jag verkligen behöver kupévärmaren :down:
 
Alla jävla ungar som är ute på Trick or Treat-tur idag 😩
Var hos mamma på middag och ideligen ringde det på dörren. Så. Jävla. Störande.

Plättlätt att sätta ut en lapp och undanbe sig så slipper man. Jag gör det varje år så att hundarna ska slippa skälla (Och jag har inget godis heller, tigga får man göra annorstädes. ;) )
Normalt sett "Ska" de väl inte knacka på där det inte finns någon pumpalykta/dekorationer.... men eftersom jag gillar pumpalyktor och dessutom vet att det ibland plingar på ändå gör jag det lätt för mig (och dem).
 
Plättlätt att sätta ut en lapp och undanbe sig så slipper man. Jag gör det varje år så att hundarna ska slippa skälla (Och jag har inget godis heller, tigga får man göra annorstädes. ;) )
Normalt sett "Ska" de väl inte knacka på där det inte finns någon pumpalykta/dekorationer.... men eftersom jag gillar pumpalyktor och dessutom vet att det ibland plingar på ändå gör jag det lätt för mig (och dem).
Mamma har försökt med lappar tidigare men hennes entré till huset är tyvärr väldigt mörk så det har ändå missats.
Jag kan tycka att det är upp till föräldrarna att se till så att barnen vet att de endast ska gå till hus med dekorationer.
 
Mamma har försökt med lappar tidigare men hennes entré till huset är tyvärr väldigt mörk så det har ändå missats.
Jag kan tycka att det är upp till föräldrarna att se till så att barnen vet att de endast ska gå till hus med dekorationer.

Sätt en pumpalykta under skylten så att den går att läsa ordentligt! :D

Skämt åsido, absolut ska föräldrarna hålla koll.
 
Ikväll stör jag mig på Sony, som fortsätter bygga om sitt varumärke och dra tillbaka Playstationspel. Nyss gick det ut mail som förkunnar att SingStar stängs helt och totalt den första februari. Trist, jag tycker att det är ett kul partyspel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 836
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 813
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 397
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp