Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att nättidningar inte varnar för känsligt eller obehagligt innehåll. Scrollade förbi en artikel som visade djurplågeri på vidrig nivå och det räckte med en snabb blick för att den jävla skiten skulle fastna på näthinnan :cry:
 
På supporten för en av våra it-lösningar. Skickar ett mejl att det inte går att fylla formuläret för att lägga upp en ny grej på deras hemsida för det existerar inte på sidan där det skall finnas och frågar om de kan lösa det manuellt. De svarar med en länk till sidan där det icke existerande formuläret skall finnas och avskriver ärendet som löst. Formuläret finns ju fortfarande inte. Hur kan det vara löst?:banghead::banghead::banghead:
 
Fasen vad jag stör mig!! På TV ser det så jäkla lätt ut att baka. Lite trevlig bakgrundsmusik, fina köksredskap, ingen disk eller kladd.
När jag bakar blir det KAOS i köket, försöker hålla strukturen och plocka undan sakerna men då kladdar jag ner förpackningar och köksinredning. Sen blir det alltid misslyckat i ugnen. 🙀
 
Jag stör mig på feeders. Dessa människor som ser det som sin rätt att nå tillfredsställelse genom att trycka i andra människor och/eller djur mer än de mår väl av. Vräk i dig själv om du vill, det är helt och hållet upp till dig men det är inte din rätt att göra djur överviktiga/sjuka genom att ge dem fel saker/för mycket eller att tvinga i andra människor det de inte vill ha. När det dessutom följs av ett "hihi vi gav hunden en massa gottis" blir jag än mer irriterad.
 
Jag stör mig på att jag trillat över en serie som jag vill se, men för att kunna se den måste jag skaffa VPN eller flytta till Storbritannien och inget av de känns som speciellt gångbara alternativ :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 804
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 800
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 385
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 046
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp