Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är SÅ trött, ont i hela kroppen och bara BLÄ! Sambon är inte hemma och lilla liten är på världens skrikhumör och ska ta allt hon ser. Storebror blev ledsen för att lillsyrran drog honom i håret, huset behöver städas, det ska lagas mat och fy fasen 😣😖
Blä på livet just nu
 
Stör mig på
1. Katt som kryper in under huset där hon enligt mig inte ska vara.
2. Ventilationshål som släpper igenom katt som enligt mig inte ska komma igenom.

Har nu bankat i några spikar som ska spärra. Men min bedömning av vilka hål katt kan krypa in i har uppenbarligen varit fel för. Forts. följer...
 
Jag har ångest så det gör ont i kroppen och jobbigt med andningen tack vare en oansvarig och naiv människa som släpa hit en ny häst som uppenbarligen bar på nån virusinfektion och nu kanske min ena häst måste tas bort tack vare detta. Mår så dåligt. Hästen behandlas på vinst och förlust nu och vi vet inte än hur det slutar. Men det ser inte bra ut :cry:
 
Idioter som kastar grovsopor omkring sig i trapphus/allmänna utrymmen. VAD ÄR DET SOM PÅGÅR?! Vad är detta för jävla smutsbeteende?!
Dock gött att idioterna denna gång missade en liten liten spot med sitt namn på en kartong... :angel:
Mvh Sop-polis 👮🏼‍♀️
Här hade nån lagt in en dubbel resårmadrass i ett gammalt tvättrum en gång. Hur svårt hade det varit att lämna den i grovsoprummet på samma plan … :meh:
 
Står mig enormt på att ett avsnitt av en podd om min konstinrikting gör ett avsnitt om den mest misogyna personen inom den världen. Haft honom som lärare och på universitetet får han inte vara gästlärare längre för han är uppenbart misogyn.
Vill inte ens lyssna på det, vill inte höra den mannens röst en gång till.
 
Kommer inte in på mitt netflixkonto :cautious:
Mitt lösenord funkar inte och går inte att återställa det, man får en kod på antingen mail eller sms som man ska använda. Men varje gång står det bara att den är ogiltig.
 
På att jag högt och tydligt talade om för hela familjen att man minsann inte får äta av risgrynsgröten jag kokat förrän imorgon bitti. Skulle kunna döda för en skål gröt just nu, men jag kan ju inte gärna ignorera mina egna order och moffa i mig när de andra hållit sig i skinnet hela kvällen... Julaftons morgon har aldrig känts så långt bort :cautious:
 
På att jag högt och tydligt talade om för hela familjen att man minsann inte får äta av risgrynsgröten jag kokat förrän imorgon bitti. Skulle kunna döda för en skål gröt just nu, men jag kan ju inte gärna ignorera mina egna order och moffa i mig när de andra hållit sig i skinnet hela kvällen... Julaftons morgon har aldrig känts så långt bort :cautious:

Haha, som jag som har fått en stor laddning risgrynsgröt av mormor idag, men den får jag inte äta av till frukost för att den ska bli extra god att få till jullunch med pappa 💕:d.

Till frukost får jag havregrynsgröt, som också är gott, men inte lika gott.
 
Fyraåring vill måla naglarna. Föräldrarna säger att han inte får för det är bara för tjejer. Barn vill ha långa naglar och föräldrar säger att han är väl ingen fjolla O_o

Och det här är min mans familj. Vedervärdigt!

Då föredrar jag min egen där äldsta sonen tillåts ha såväl målade naglar som prinsessklänning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 110
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 323
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 154
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 827
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp