Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att toapappret fortfarande är slut i affären. Borde inte de som hamstrat ha nog så de klarar sig? Vi andra då?
Lär väl bli till å fråga chefen om jag kan köpa loss ett paket från jobbet.... suck...
Kolla onsdagar eller torsdagar. Tycker det oftast är mest påfyllt dessa dagar.
Söndagar kan varor vara slut även i normala fall
 
Fortfarande lika trött, huvudvärk, ont i kroppen till och från (inget ovanligt att jag har iof) så får väl se vad det leder till
 
Kolla onsdagar eller torsdagar. Tycker det oftast är mest påfyllt dessa dagar.
Söndagar kan varor vara slut även i normala fall
Har kollat varenda gång jag varit i affären, ser likadant ut. Slutar jobbet sent så även om de hinner få hem är det slut när jag hinner dit. Har fortfarande kvar hemma så jag klarar mig, än är det inte ko på isen men det stör mig ändå lite.
 
Stör mig på att när jag körde hem från tandläkaren köpte en bit choklad och åt i bilen efter jag handlat. En gammal lagning i en annan tand gick sönder! :arghh: Varför kunde den inte gått sönder tidigare idag, innan jag åkte dit? :devil:
 
Glömde att jag skulle hämta ett paket på vägen hem. Nu dröjer det en vecka innan jag är förbi det ombudet igen. Och det som jag beställde idag tog jag till ett annat ombud, så får fara till båda nästa måndag. :banghead:
 
Hittade en kommande valpkull som jag blev väldigt sugen på. Trots att jag redan lovat mig själv att inte skaffa en hund av den rasen. Trots att jag inte har råd. Trots att jag inte har möjligheten att ha hund just nu. Men båda föräldrarna är intressanta och det blir säkert toppenvalpar. Har ju redan skålar och koppel i rätt storlek. Vill ha!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 811
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 185
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 035
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 708
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp