Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att det är stopp i diskhon. Plus stökigt i lägenheten så känner att jag måste städa innan i morgon eftersom jag felanmält stoppet så nån fastighetsskötare kommer hit i morgon. Vill inte ha stökigt då.
Så får väl städa lite nu då. :wtf:
 
Min dator tyckte att den skulle uppdateras... Då ändrades färginställningarna i aktivitetsfältet och när jag försöker ändra på det kan jag inte bocka i att det ska gälla just aktivitetsfältet. Det är så jävla ljust nu att det a) gör att somliga knappar syns dåligt och b) bländar mig :arghh:
 
Min dator tyckte att den skulle uppdateras... Då ändrades färginställningarna i aktivitetsfältet och när jag försöker ändra på det kan jag inte bocka i att det ska gälla just aktivitetsfältet. Det är så jävla ljust nu att det a) gör att somliga knappar syns dåligt och b) bländar mig :arghh:
Speciellt irriterande är kombinationen med att web-läsarens flikar i överkanten är så mörka att de är hopplösa att hantera av den orsaken.
Vad hände med klassiskt windowsblått som var funktionellt till både svart och vitt och färg?
 
Återigen kollegan.

Han jobbade över 1h i måndags så jag sa att han kunde ju sluta lite tidigare på fredag som kompensation om han ville alternativt bara fylla i hur han jobbat så får han ju betalt istället.. Jajemen sluta lite tidigare på fredag lät bättre.

Idag har han 3 körningar som han bör hinna med lätt om han ska sluta t.ex 2 h tidigare.
Nope han hade bara tänkt jobba halvdag och sluta innan lunch.

Alltså. hur tänkte du nu? 1h övertid en måndag pga av att han strulade till det. (klantade sig rejält med lastning/surrning så fick göra om det 3ggr innan han kom iväg men ja ja shit happends)

Idag ska ha sluta 12 och det blir med nöd och näppe han hinner tillbaks för att göra det.

nu får vi hålla tummarna för att det inte är något som måste ut akut till kunder.
 
Meh. Norwegian har inte släppt reservationen på dagens tankning ännu. Det är reserverat både det jag tankade för och så de 1500 de ”kollar att man har” 😐

Tydligen fler som har samma problem (hos Norwegian. Kul Om man behöver tanka flera gånger inom de 4 dagar Norwegian anger att reservationen ska försvinna.
 
Folk som delar 6 år gamla inlägg på facebook från randoms som handlar om allt från förvunna hundar till folk som blir utvisade pga nån pluttig felaktighet från 2012. Hur svårt är det att kolla upp datumet på inlägget? Eller så är det med flit

Har du min mor på facebook? Vet inte hur många gånger vi kommenterar (ett tag var det nästan dagligen) olika saker speciellt försvunna djur eller tävlingar som är minst ett år gamla.

Hon är lika oförstående varje gång för hon tror hon kollat datumet innan hon delat. Nu börjar hon bli bättre men vi är många som påminner henne :D
 
Ja, den är MYCKET konstig....:confused: Men jag stör mig ÄNNU mer på den vidriga Lidl-reklamen där alla runt bordet pratar med olika röster och dialekter.... O_o Och jag är inte heller så glad för den nya Folksam-reklamen med kvinnan som ska försäkra sin ukulele, men som sedan - genom sång - helt plötsligt ska försäkra typ 100 saker till......

Ja, den där Folksamreklamen 🤬 Den får mig att absolut inte vilja välja Folksam framöver!!
 
Speciellt irriterande är kombinationen med att web-läsarens flikar i överkanten är så mörka att de är hopplösa att hantera av den orsaken.
Vad hände med klassiskt windowsblått som var funktionellt till både svart och vitt och färg?
Flikar har jag inte haft problem med men annars så ja men precis! Alternativt varianten som anpassade sig till bakgrunden och man kunde ändra opaciteten (heter det så?) på, den tyckte jag om!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
115 349
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 279
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 046
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 101
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp