Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på min "ömma moder". Råkade nämna att jag köpt en klänning. Hon ba "kan du inte skicka bild"? Jag bara ok visst. Får svaret. "Oj vad ful, inte alls min stil". Man ba ... okej noterat?
Vad är det med boomer-generationen egentligen??? Saknar de all slags vett och etikett och social kompetens?
 
Folk som ska idiotförklara en. Min regionsfria dvd vägrar skjuta ut dvd fickan man lägger dvdn i. Första man får har du provat dra ut sladen å låta den vara ett tag. Ja uppenbarligen självklart. Har du provat xboxen. Ja den tar inte region 2. Ja men det finns säkert en app för det. Nä det finns det inte det är något som tillverkarna lägger till medvetet. Ja men har du appen för att få spela film på den. Ja det har jag har liksom kollat på blue ray på den då jag inte har någon blue ray spelare.
 
Jag har nålfobi men sticket var verkligen inget att vara orolig för. Jag lovar. Väldigt fin nål och liten mängd vätska. Jag var överraskad (ärligt) över hur lite det kändes.
Jag tittade givetvis inte på nålen men sköterskan bedyrade att nålen var minsta möjliga.

Det går liksom inte att Missa hur svårt jag tycker det är. Jag blir ofta hänvisad till ett vilorum när blodprov har tagits. De vågar inte skicka hem mig direkt.

@MarieJ
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 548
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 029
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 963
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 182
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp