Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns en bra tjänst på fass.se där man kan se var medicinen finns, i vilken styrka och om utbytesläkemedel finns hemma. Man kan välja att söka på specifika apotek eller apotek i ens närhet. Man går in på den medicin man ska hämta ut och klickar på "sök lagerstatus".
 
Har precis kollat på nya He-man och jag stör mej som bara den på att Mark Hamill gör rösten som Skeletor och inte Alan Openheimer som det ska vara. Men Alan Openheimer finns med och gör rösten till en annan figur. Alltså, han gör ju hela Skeletor med sin röst och det där hysteriska ondskefulla skrattet. Hela Skeletor var så fel :arghh:
 
Stör mig på att det är sjukt varmt i stugan vi ska sova i trots att vi hade öppet fönstren och vädrade innan.

Kan inte sova, legat vaken sen tolv, ena stunden är det för varmt så slänger av mig påslakanet, sen blir det lite kallt å så på me de lite halvt å så blir de för varmt igen.
gaaaaah håller på å blir galen. 😫
 
Bilister som tror att de har mer rätt än alla andra att köra på vägen.

Som tex när man kör på motorväg. En radda med 3 lastbilar dyker upp och så går man ut i vänsterfil för att köra om. I höjd med lastbil 1 kommer sedan en mörk mersa (eller bmw eller annan dyr bil) ikapp i alldelles för hög fart. Kör in i arslet och ljusblinkar.

Ja. Jag fattar att du vill köra om, men vart tror du att jag kan ta vägen? Och nej, jag tänker inte köra fortare än hastighetsbegränsningen och riskera böter för din skull. Det hjälper inte heller att du kör så nära min bil att jag inte ser lyktorna längre. Jag kan fortfarande inte teleportera iväg mig. Eller köra uppåt.
 
Tidningen Ridsports OS-podd stör jag mig på. Jag har precis lyssnat på första avsnittet och då sitter Ridsports 3 grenansvariga reportrar (Elisabet Hoff, Christel Behrmann och Annelie Frank) och går igenom allt inför. Det spleades in under Falsterboveckan. Men de är så otroligt negativa! Det kommer inte kännas som ett riktigt OS, ingen publik och de ville absolut inte resa dit. Inget kommer vara som vanligt osv osv. Nä, självklart är det sant att det kommer inte vara ett vanligt OS. Publiken kommer saknas osv. Men kan de inte iaf försöka att peppa lite inför?! De behöver inte framhäva hela tiden att OS inte kommer vara som vanligt och att allt är skit. Notera, de säger inget om att de tycker att det inte borde bli av pga smittspridningen. Utan enbart att det är tråkigt att allt inte är precis som vanligt. Journalisterna kommer inte ha samma tillgång till idrottarna osv.
 
Stör mig på att jag sitter och kollar dressyren och blir så ridsugen att jag SPRÄNGS.
Och så vill jag bli student så jag kan köpa gymkort för studentpris och komma igång...
(Har lättare att packa ihop mig och åka till gym några timmar än att få fram hantlarna hemma.. av någon anledning :angel: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 514
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 775
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 530
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 930
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp