Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker det där blivit mycket värre, att folk ljustutar när de tycker att man är ivägen. Ligger i laglig hastighet, inte under, och ändå tycker folk att man är ivägen och ska flytta sig nånstans fast det inte finns möjlighet.

Och att folk kör så himla fort. Händer typ aldrig längre att nån ligger kvar bakom mig. Och spärrlinjer bryr sig ingen om, bara kör om över heldragen linje.
Jag är en sån hemsk människa som släpper på gasen i sånna tillfällen. Aldrig att jag stressar och flyttar på mig. Det värsta var en busschaufför som började ljusblinka när ett stoppljus slog om till rött...
 
Jag är en sån hemsk människa som släpper på gasen i sånna tillfällen. Aldrig att jag stressar och flyttar på mig. Det värsta var en busschaufför som började ljusblinka när ett stoppljus slog om till rött...

Jag med. Blir jag extra irriterad trycker jag lite på bromsen också för att bromsljusen ska blinka. Vissa blir jätteirriterade andra fattar vinken och håller avståndet.
 
Stör mig rejält på att jag fortfarande inte fått någon ny klänning i stället för den felsydda som jag returnerade i början på månaden... :meh: Sommarklänning, som jag ju vill kunna använda i sommar..... Den har dessutom stått som "registrerad" i Postnord-appen nu sedan FÖRRA måndagen. Jag fattar ingenting.
 
Riktigt smör klarar det mesta!

Gör jag ofta. Särbon tror att jag ska dö i rabies, minst, men det går finfint .Smöret kan bli lite hårt sen bara.
Det är inte första gången jag gör det 😅 men det känns mindre bra att göra det när det är 30 grader ute än mitt i vintern.. Men det står i kylen nu, så får smaka på det om ett par timmar. Mejeri har ju en bra tendens att smaka otroligt illa om det inte är okej :p
 
Alla exempel på folk som ”lyckas” sent i livet. Den blev inte skådis fören den var 35, den blev inte författare fören den var 42 osv. ”Det är aldrig för sent”. Men jag kanske inte vill lyckas alls så käft. Jag kanske bara vill få vara ifred, dricka vin och klappa på min hund resten av livet.
 
Eh? Mail från IKEA "Nu smygstartar vi höstmyset"... ja, snacka om smygstart... höstmys i juli. Nej tack.
Jag minns när Ellos, Josefssons, Haléns och allt vad de hette brukade skicka ut sina jättetjocka kataloger två gånger/år. Höstkatalogen brukade också dimpa ner mitt i stekheta juli. Stickade mössor och vantar, dunjackor och yllekappor.......... :D
 
Vi hade mätt fel på altandörren, trodde det var brösthöjd som skulle uppges men det var ju fönstrets höjd.. faaaan! Så nu har vi ett pyttefönster i altandörren.. Faaan faaan!
Jag beställde fel fönster när vi gjorde köket. Jag beställde ett nytt, ganska många tusen gick förlorade, men det blev mycket bättre med det nya. Surt men helt klart värt det.
 
Jag beställde fel fönster när vi gjorde köket. Jag beställde ett nytt, ganska många tusen gick förlorade, men det blev mycket bättre med det nya. Surt men helt klart värt det.

Det är nästan 20 k det handlar om.. det har vi inte råd med att lägga ut igen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 989
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 343
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 523
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp