Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fb på datorn har uppfört sig märkligt ett längre tag nu, och jag undrar om någon känner igen sig? Jag får avisering att ytterligare svar har inkommit i en tråd. Öppnar fb, hittar aviseringen och klickar mig dit. Men så fort jag "hovrar" över länken där det står, till exempel, "ytterligare 2 svar" så POOF! försvinner den. Svaren är borta. Om jag däremot plockar upp mobilen så brukar jag kunna hitta dem där. Määäärkligt och mycket irriterande.... :cautious:
 
Man får tycka synd om sig själv, migrän verkar hemskt :(
🤗
Tack :heart När det känns som att huvudet ska explodera när som helst för varje bultning, då är man ynklig på riktigt. Nu har det tack och lov lättat ännu mer.

Det är synd om en när man har migrän och då får man också tycka det. Hoppas att det släpper
Det har lättat nu. Spänner lite i nacken och är lite snurrig/lätt illamående bara. Hoppas jag får sova i natt i alla fall
 
Badade i en sjö igår och nu verkar min hud gått bananas, fingrarna svullnar upp och det börjar kommer små små vätskefyllda blåsor som kliiiar.

Men värre är att jag har prickar över hela kroppen som ser oroväckande lika de på händerna :cautious:
Har ingen lust alls att få klåda över hela kroppen :arghh:
 
Badade i en sjö igår och nu verkar min hud gått bananas, fingrarna svullnar upp och det börjar kommer små små vätskefyllda blåsor som kliiiar.

Men värre är att jag har prickar över hela kroppen som ser oroväckande lika de på händerna :cautious:
Har ingen lust alls att få klåda över hela kroppen :arghh:
Åh fy, algblomning kanske? :(
 
Jag stör mig på att min granne håller på och kapar i princip alla stora fina lövträd de haft runt sitt hus :( Jättefina stora kronor, de ger jättebra skugga på sommaren och är väldigt vackra på hösten. Nu är två stycken jämnade med marken och 4-5 stycken har inga kronor kvar.

Alltså grannen får ju bestämma helt själv över sina träd såklart :p Men jag skulle gärna ha så stora fina träd, vi har planterat några stycken men det kommer dröja många många år innan de är sådär stora och fina.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 989
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 343
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 523
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp