Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är typ kallare inne än ute :meh:
Undrar när de tycker det är lagom att sätta på värmen? I DECEMBER ELLER?!!? :arghh:
Har samma här på jobbet, kallt som faan. Så nu kör jag kupévärmaren, billigt och bra för elräkningen.
Sen tror jag iof inte de fixat värmepannan som strulade som bara den hela förra vintern. För det är ju dumt kolla på det på sommaren ifall pannan behöver bytas ut :meh:
 
På att min kropp sedan ungefär en månad tillbaka har bestämt sig för att det här med sömn, det är ingenting vi pysslar med längre. Jag, som vanligtvis somnar snabbt och sover som en stock i 8-9 timmar per natt har väl haft ungefär 10 sådana nätter den senaste månaden - resten har gått ut på att jag går och lägger mig och sedan ligger där i 1/2/3 timmar och glor innan jag eventuellt lyckas somna. Kul! :meh:
 
Är hemskt sugen på choklad (är nog så att jag är lite smyghungrig). Jag HAR choklad men den är i kontoret där sambon sitter och jobbar, och jag sitter i köket - fast (bokstavligen ihopkopplad med datorn via hörlurar) i planeringsdag.
 
Ingen covid utan bara en riktigt rejält höstförkylning :meh: Måste gå till ICA för att hämta några paket som skickas tillbaka imorgon om jag inte hämtar dem i dag. Snörvlar och hostar med ett huvud som känns som det är fullt av bomull. Vill bara ligga på soffan och titta på dåliga serier och dricka te med honung. Istället måste jag klä på mig, ut bland människor och helst ha en skylt runt halsen: Jag Har Inte Corona
 
På att min kropp sedan ungefär en månad tillbaka har bestämt sig för att det här med sömn, det är ingenting vi pysslar med längre. Jag, som vanligtvis somnar snabbt och sover som en stock i 8-9 timmar per natt har väl haft ungefär 10 sådana nätter den senaste månaden - resten har gått ut på att jag går och lägger mig och sedan ligger där i 1/2/3 timmar och glor innan jag eventuellt lyckas somna. Kul! :meh:

Välkommen i klubben :(
 
Typer som ska tycka att har man inte råd att betala för en renrasvalp så har man inte råd att ha hund alls. Tack för den kängan liksom, fuck me för att jag vill ha något att leva för trots att jag är sjukpensionär. :cry:
Jag har alltid köpt billiga hästar och hunden var gratis. Bara för att jag inte vill lägga ut sjukt mycket pengar i inköp gör det inte mig till en sämre häst-/hundägare. Men kan jag betala 35 istället för 125 för hästen har jag ju mer pengar över att spendera på sadlar, träningar och veterinärbesök. 🤷
 
Att jag inte kan sova för jag har en punkt på ena armen som kliar nåt så förbannat så jag skulle kunna hugga av mig armen snart 😰 Känns som om nån sitter och sticker med nålar...
 
  • Ledsen
Reactions: Sel
Att förkylningarna börjar komma på jobbet :arghh: Två har testat negativt för Covid i alla fall så det är ju skönt… nu är min närmaste kollega sjuk😬
På mitt jobb är mer än hälften av personalen sjukskrivna för typ tredje gången för nån jävligt irriterande snuva/hosta. Ingen har covid men den här förkylningen är så himla seg, den kommer och går. Jag är nu borta tredje gången sen i augusti. Tredje! För typ samma förkylning (eller kanske det är tre olika, ingen vet)

Men ingen har feber i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 421
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 673
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 428
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 868
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp