Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle möta upp en tjej igår för att köpa en grej och när jag nästan är framme får jag ett meddelande där hon frågar om vi kan skjuta på det tills idag. Tänker, fine, vi sade ingen exakt tid så hon visste inte att jag nästan var framme. Så jag sade att min sambo skulle kunna möta henne idag och hon gick med på det. När han nästan är framme skriver jag det till henne och då blockar hon mig? Så otroligt irriterande beteende. :meh:
 
Cravings :mad: Gigantisk craving efter chokladtäckta mandlar och paranötter. Självklart finns det inte på minilivs 3 minuter härifrån utan på stora affären 10 min ifrån. Bara den lilla detaljen att på hemvägen från stora affären är det uppförsbacke hela vägen och dessutom spöregnar det :meh: Jag vill inte ha cravings :arghh:
 
Stör mig på folk som inte skrämmer älgar på vägen med sina tutor, utan ska stå och fota älgen och verkligen göra den trafikvan..... :banghead:
Eller alla dessa hjärnlösa puckon som slänger mängder (vi pratar släpkärror fulla!) av äpplen precis i vägrenen så att älgarna verkligen ska uppehålla sig vid vägen :banghead: Jag undrar varje år hur deras tankar går! "Jag lägger dem här, det ser nog ingen för åka till tippen är ju dumt, älgarna gillar nog äpplen" eller?!
 
Någon har snott belysningen på min cykel! :rage: :rage: :rage: Och då är det fästa lampor så man har verkligen fått använda våld! :arghh:
Och det var nog ett tag sen och jag har inte märkt något förrän igår kväll när jag behövde lyset. Jag har cykeln förvarad i mitt låsta förråd förutom ett fåtal nätter i somras då den stod i cykelstället hemmavid.
 
Dejtinggrupp på Facebook. En tjej lägger upp en printscreen på ett meddelande hon fått från en okänd man, med texten:
"Gullig tjej med smisk vänlig rumpa 😘"

Kommentarsfältet fylls snabbt. Kvinnorna kommenterar att mannen är ett äckel.

Männen i allmänhet kommenterar däremot bara särskrivningen i meddelandet 🤦‍♀️ "höhöhö, ligg aldrig med en särskrivare!" and so on. Fokuset läggs på skrivfelet istället för faktumet att författaren betett sig både sexistiskt och korkat åt.

Jag kräks.
 
Eller alla dessa hjärnlösa puckon som slänger mängder (vi pratar släpkärror fulla!) av äpplen precis i vägrenen så att älgarna verkligen ska uppehålla sig vid vägen :banghead: Jag undrar varje år hur deras tankar går! "Jag lägger dem här, det ser nog ingen för åka till tippen är ju dumt, älgarna gillar nog äpplen" eller?!
Killen sa även att grisarna gillar äpplen, han gillade inte att folk slängde äpplen på byns lokala gröntipp, då den ligger hyfsat centralt och drar till sig vildsvin. De har haft problem med det tidigare, så fler vilda djur som gillar äpplen....
 
Olika svar på hur man ska förhålla sig vid covid smitta i familjen.
Sonen är konstaterad positiv
Dr säger karantän
1177 säger vaccinerad syntomfri kan jobba
Sjuksyster som ringer efter doktorn säger 7 dagar karantän.
Jag får ta diskussionen med doktorn på videomötet imorgon.
Jobbet vill att jag jobbar om jag är symtomfri
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 447
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 937
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 930
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 087
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp