Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Män som saknar all förmåga att känna av stämningen.
Män som ideligen försöker leda in samtalet på sex.
Män som trots fru och barn försöker få en i säng.
Män som vägrar inse att motpartens intresse är lika med noll.

Och mest av allt stör jag mig på att jag just i skrivande stund råkar ut för en man som prickar samtliga punkter 🤦‍♀️

(En före detta kollega ringde mig förra veckan. Först blev jag glad och tyckte att det var kul att snacka med en gammal bekant men efter att vi lagt på började han skicka sms om att det vore sååå roligt att ses igen och att han saknat mig och min kropp (?!).
 
Män som saknar all förmåga att känna av stämningen.
Män som ideligen försöker leda in samtalet på sex.
Män som trots fru och barn försöker få en i säng.
Män som vägrar inse att motpartens intresse är lika med noll.

Och mest av allt stör jag mig på att jag just i skrivande stund råkar ut för en man som prickar samtliga punkter 🤦‍♀️

(En före detta kollega ringde mig förra veckan. Först blev jag glad och tyckte att det var kul att snacka med en gammal bekant men efter att vi lagt på började han skicka sms om att det vore sååå roligt att ses igen och att han saknat mig och min kropp (?!).
Nä, nu tröttnade jag.

Screenshot_20210917_123931.jpg
 
DE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN!!!

:devil:
Japp.
Men det här exemplaret förstod det inte ens fastän en försökte förklara åt honom att det här är kanske inte ett ämne som han behöver ha en åsikt i, utan han tyckte bara att hon ska inte komma här och bestämma vad han får tycka och uttrycka.
Det är väl iofs en av de fina sakerna med åsikts- och yttrandefrihet, det står var och en fritt fram att framställa sig själv som en idiot, om det nu är det man vill 🤷‍♀️🤦‍♀️
 
Ännu en vecka där jag har varit extremt trött och bokstavligen inte orkat mer än att sätta mej soffan. Har inte orkat duscha så jag är jätteskitig i håret och borde verkligen duscha. Mår dåligt av att vara slitigt men obehaget med att duscha blir extremt när jag är så här trött. På riktigt, jag hatar den där jävla duschen, men det är inte lika svårt om jag ska göra nått. Och jag hatar verkligen att vara skitig. Jag mår dåligt av det. Suck :( varför ska det vara så svårt allting.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 979
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 326
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 512
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp