Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag inte kan använda min nya dator, hittar inte grafikkortet och tvn har kass bild så ser knappt. Hittar inte internet eller alla minnen, sjukt störigt vill slita mitt hår å gå å gråta.... ångrar att jag ens köpte skiten. Installerade om windows med så alla mina program är borta och jag kan inte installera om dom förrän jag kan använda datorn..... suuuuuck
 
Film på facebook i en grupp för hästavel. Bebis i lära-gå-vagn - framputtad till höpåsar som en unghäst/fölunge står och äter ur. Farligt på riktigt, ett steg fram och hästen kan fastna i lära-gå-vagnen och då är fan katastrofen ett faktum. Varför, varför gör folk så? Dels utsätter sina barn för sånt och sen filmar idiotin och lägger ut på faebook?
 
Försöker hitta lite lagom sofistikerade och roliga aktiviteter till en mingelfest men vill typ dö skämsdöden när jag Googlar roliga lekar till fest. Vad håller vuxna människor på med egentligen? Allt känns antingen sjukt tråkigt eller sjukt pinsamt 🙈
 
Film på facebook i en grupp för hästavel. Bebis i lära-gå-vagn - framputtad till höpåsar som en unghäst/fölunge står och äter ur. Farligt på riktigt, ett steg fram och hästen kan fastna i lära-gå-vagnen och då är fan katastrofen ett faktum. Varför, varför gör folk så? Dels utsätter sina barn för sånt och sen filmar idiotin och lägger ut på faebook?
Såg just filmen. Helt vansinnigt. Många som kommenterat det, men kvinnan försvarar sig. Hjälp.
 
Mpeg4-migrationen för marksänd tv. Jag sätter sällan på min tv men ibland händer det och idag var en sån dag. Men tji tv, inga kanaler för nu måste jag köpa nån grejjamoj eftersom min tv inköpt typ 2007 är för gammal för mpeg4. Asså jag har en vevgrammofon i källaren inköpt på en loppis som faktiskt fungerar. Dagens teknik handlar bara om konsumtion, tjöp nytt, uppgradera, släng, tjöp tjöp tjöööp! :down::cautious::mad:
 
Har inte tagit allergitabletterna på ett par dagar. Nu kliar det som satan över hela kroppen :arghh: trevligt med såna biverkningar när man slutar ta medicin. Har hänt nån gång innan och vårdcentralen vill inte skriva ut nått annat för det är dom tabletterna man "brukar" få, fastän jag har bett om andra :rage:
 
Försöker hitta lite lagom sofistikerade och roliga aktiviteter till en mingelfest men vill typ dö skämsdöden när jag Googlar roliga lekar till fest. Vad håller vuxna människor på med egentligen? Allt känns antingen sjukt tråkigt eller sjukt pinsamt 🙈
Vi ska köra klassisk 5 kamp.
hopprep
Dart
Boll i hink
Trixa med boll
Bouleklot närmast markeringen
 
Film på facebook i en grupp för hästavel. Bebis i lära-gå-vagn - framputtad till höpåsar som en unghäst/fölunge står och äter ur. Farligt på riktigt, ett steg fram och hästen kan fastna i lära-gå-vagnen och då är fan katastrofen ett faktum. Varför, varför gör folk så? Dels utsätter sina barn för sånt och sen filmar idiotin och lägger ut på faebook?
Om inte annat, lätt hänt fölungen gör ett häftigt knyck med huvudet ligger ungen på marken första jag tänkte när såg videon 😬
 
När läkaren pratar otydligt och bryter så kraftigt att man knappt förstår och det hela tiden blir missförstånd :meh: Jag har normalt sett inga problem med brytningar men den här var faktiskt svår att förstå. Hade dessutom förväntat mej en mer utförlig undersökning
 
Att jag efter lång tid ska gå in på dr status, men inte hittar det nu. Har den gruppen försvunnit?
 
Att jag efter lång tid ska gå in på dr status, men inte hittar det nu. Har den gruppen försvunnit?
Sökte efter den och hittade Dr status 2.0, och där fanns ett inlägg som skrev att originalgruppen bröt mot Fbs regler och blev raderad :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 818
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 210
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 810
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp