Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jovisst, självklart finns det folk till allt, men enligt @Marita73 så träffar hon inte några, utan MÅNGA. Då tänker jag att hon nog rör sig i väldigt udda kretsar, annars har jag faktiskt svårt att tro på det.
Det är ett flertal som lagt upp det på fb. När det kommer upp i tre-fyra, oberoende av varandra, människor tycker jag det är många eftersom det i mina ögon är en väldigt extrem åsikt.
 
Det är ett flertal som lagt upp det på fb. När det kommer upp i tre-fyra, oberoende av varandra, människor tycker jag det är många eftersom det i mina ögon är en väldigt extrem åsikt.

Så 3-4 stycken är "många som tycker"? Men ja, jag håller med om att det var ovanligt extremt att skrivas samtidigt av flera oberoende. Jag har faktiskt aldrig hört någon tycka att det skulle vara värre nu än då, om än att en hel del påminner om vad vaccintvång kan leda till.
 
Fulla karlar och mansplaing! :arghh:
Du har inte mer rätt för att du skriker åt mig i mobilen när det är du som har fel, du som ringt mig och det är inte heller mitt jobb att googla dina felaktiga påstående utan om du vill övertyga mig så lägg fram fakta som styrker det du skriker! :rage::banghead:
 
Så 3-4 stycken är "många som tycker"? Men ja, jag håller med om att det var ovanligt extremt att skrivas samtidigt av flera oberoende. Jag har faktiskt aldrig hört någon tycka att det skulle vara värre nu än då, om än att en hel del påminner om vad vaccintvång kan leda till.
Jag kände på mig att du var grälsjuk så det var därför jag inte svarade. Jag blev störd på något och det är bara för dig att acceptera.
 
Jag kände på mig att du var grälsjuk så det var därför jag inte svarade. Jag blev störd på något och det är bara för dig att acceptera.

Jag stör mig på att det är så många som överdriver när det gäller kritik mot vaccinationsstrategierna, och eftersom det är en tråd att störa sig i så passar det ju bra! 😂
 
Tänkte göra lite popcorn, brände mig så hysteriskt mycket när olja skvätte upp på underarmen...
Burn gel är en stapelvara i mitt kök efter att jag brände halva handen på kokande vatten och efteråt hittade en flaska burn gel i sjukvårdslådan. Dränkte handen i gel och lät det vara så ett par timmar. Trodde jag skulle få blåsor överallt men hade inte ett märke dagen efter så ett starkt tips för liknande händelser.
 
Ligger som nr 2 bakom en lastbil och ser i backspegeln att en annan bil kommer i högre fart bakom mig. Jag lättar naturligtvis på gasen för att låta den passera och blinkar direkt efter och påbörjar min omkörning av bil nr 1 + lastbil. Vad händer? Jo, dumjäveln i bil nr 1 slår på blinkersen och tränger ut sig precis framför kylaren på min bil så jag får ställa mig på bromsen för att inte krocka! :banghead:

Så skönt att bränna av 500 W extraljus i nacken på idioten. Hoppas det svider fortfarande och att hornhinnorna sveptes rena så han(?) orkar kolla backspeglarna nästa gång om det är klart att köra om. :devil: Blinkers betyder inte företräde, det är förbjudet att påbörja omkörning när man håller på att bli omkörd! :rage:

Men ... bil nummer 1 hade ju FORETRADE forstar du ju. Den var ju forst och dar tankte den stanna. :angel:

Åkte över en bro som är under reparation. Farten nedsatt till 20 km/h Blir omkörd i hög fart. Strax efter möter jag en bil som också kör typ 90-100.
Herregud - respektera att folk jobbar intill vägen! :rage:

Ni skulle gora som de gor har. Kor man for fort i omraden dar de arbetar far man dubbla boter (eller ibland aven mer). :sneaky:
 
Burn gel är en stapelvara i mitt kök efter att jag brände halva handen på kokande vatten och efteråt hittade en flaska burn gel i sjukvårdslådan. Dränkte handen i gel och lät det vara så ett par timmar. Trodde jag skulle få blåsor överallt men hade inte ett märke dagen efter så ett starkt tips för liknande händelser.
Klarade mig med att "kyla" (alltså inte hålla under kallt vatten utan snarare kroppstempererat, aldrig kyla med iskallt vatten!) och sen smörjde jag med lite hydrakortison och det har lugnat sig ganska bra ser jag nu :) var rädd att det var en blåsa på gång, men det är borta!
 
Stör mig på att en nu fd granne troligtvis sålt sin lägenhet (hr) svart och stör mig på att han som bor där nu troligen köpt den svart.
Tyvärr är det nog svårt att bevisa något eftersom de var ”gifta” några år.
 
Stör mig fortfarande på lockespindlar. Har inte kommit in några på ett tag nu (ta i trä), men de flockas på verandan. Tydligen är de kannibaler så om jag råkar trampa på en är där snart 1-4 som äter/bråkar om den, och så råkar jag trampa på dem, och så kommer det fler, osvosv:banghead:
 
Stör mig fortfarande på lockespindlar. Har inte kommit in några på ett tag nu (ta i trä), men de flockas på verandan. Tydligen är de kannibaler så om jag råkar trampa på en är där snart 1-4 som äter/bråkar om den, och så råkar jag trampa på dem, och så kommer det fler, osvosv:banghead:
:yuck::wtf:



Mvh, fobi ;) (Japp, det är perfekt att bo på landet då! :p )
 
FB som har börjat visa mig grattishälsningar till okända människor! Alla mina vänners hälsningar till deras vänner som jag INTE är vän med dyker upp just nu, spelar ingen roll hur många gånger jag väljer "visa färre såna här inlägg". :rage::arghh::turd:
Läskigt! Jag skulle precis skriva att jag stör mig på samma sak 😬

Jag bryr mig inte om grattishälsningar till folk jag inte känner! Faktiskt känner jag inte heller något behov av att se sånna till de jag känner heller...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 836
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 222
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 818
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp