Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag nyser så fult! Önskar att jag kunde nysa sådär fjuttigt "tjejigt", men jag låter ju som någon som är besatt av en demon... Lika dant när jag får hicka.
Du och min man!
När jag ammade barnet och maken nös, så blev barnet så rädd att munnen slog ihop som en krokodilkäft - ont i mammans tutt är bara förnamnet... :meh: Jag fick bita ihop hårt för att inte skrika rakt ut!
Tur ändå att barn inte har tänder i ammningsålder, för då har jag inte haft några bröstvårtor kvar :cautious:
 
Du och min man!
När jag ammade barnet och maken nös, så blev barnet så rädd att munnen slog ihop som en krokodilkäft - ont i mammans tutt är bara förnamnet... :meh: Jag fick bita ihop hårt för att inte skrika rakt ut!
Tur ändå att barn inte har tänder i ammningsålder, för då har jag inte haft några bröstvårtor kvar :cautious:
När min pappa nyser springer hunden och gömmer sig...... :D
 
Du och min man!
När jag ammade barnet och maken nös, så blev barnet så rädd att munnen slog ihop som en krokodilkäft - ont i mammans tutt är bara förnamnet... :meh: Jag fick bita ihop hårt för att inte skrika rakt ut!
Tur ändå att barn inte har tänder i ammningsålder, för då har jag inte haft några bröstvårtor kvar :cautious:
Har ärft det efter min far. Två gånger har jag fått lock för örat när han nyst medan vi åkt i samma bil... Lagom charmigt
 
Folk som är så arga hela tiden, och på något sätt dessutom verkar tycka att det är något häftigt med det.

Har sett en gammal tonårsflört härja runt på sociala medier det senaste året. Det var väl kanske helt okej i tonåren att vara "svår och lite arg på världen", men som snart 40 åring är det inte lika charmigt längre.
 
På den här vintern.. Jag tycker normala år att den här årstiden är rätt outhärdlig, men i år 😠

På samma tema som sist 😠
Sen senaste bilden har det hunnit snöa.. Och sen töa :mad:
IMG_20220112_082845.jpg
 
Folk som bländar av redan när jag byter fil vid omkörning, behåll helljuset på tills jag ligger jämsides och kan slå på mitt eget så vi båda ser om det är något vilt som tänker gå upp på vägen! :rage:

Sen har vi alla stolpskott som sölar på i 60 på motorvägspåfarterna för att sedan plötsligt hitta gaspedalen när de kör ut på motorvägen, använd påfarten för att komma upp i hastighet innan du kommer ut på motorvägen! :arghh:

Alla som inte kan planera sin körning utan kommer på när jag ligger jämsides att hoppsan, här ska jag med svänga av. Ojdå, det ligger visst en bil redan i den filen men det skiter jag i, jag ska svänga så jag lättar inte på gasen och går in bakom utan slår på blinkersen och kräver företräde att svänga av. :banghead:
 
Att jag inte kan tyska. Har fått tips om några webbshopar som har roliga växter, men de är på tyska och jag fattar inte vad det står.
 
Du och min man!
När jag ammade barnet och maken nös, så blev barnet så rädd att munnen slog ihop som en krokodilkäft - ont i mammans tutt är bara förnamnet... :meh: Jag fick bita ihop hårt för att inte skrika rakt ut!
Tur ändå att barn inte har tänder i ammningsålder, för då har jag inte haft några bröstvårtor kvar :cautious:

Beror på hur länge en ammar 😅🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 370
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 419
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 008
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 878
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp