Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar inte ha någon ”stalltjänst” där min häst står men ska hjälpa till att fodra någon dag när de åker bort, vi är flera som ska dela på dagarna. Får redan stresspåslag av chattgruppen om vem som kan när och hur och alla som tycker hit och dit :nailbiting: Det är just sånt här jag inte orkar med!
 
D3B4D33F-E8B1-4639-A893-AA432A559AC4.jpeg
 
Stör mig på att jag vaknade och fryser som om jag hade feber, men har ingen. Huvudvärk och halsont.
Även testat negativt för covid, inget mer jobb denna vecka ändå.
Skulle egentligen gått ut med personalklubben en sista gång på lördag, men osäker om jag hinner bli frisk innan dess. Feberfri är jag redan med resten… oh well hälsan går först antar jag. 🤷🏼‍♀️ Bara gilla läget. Var fler som inte kunde så kanske att de avblåser det och byter datum.
 
Intresserad av en bil på marketplace, men det är sjukt irriterande att säljaren inte kan svara på vad det följer med för typ av däck (står inte i annonsen)
 
När man tittar runt på den sidan och inser att dessa människor lever runt omkring oss... :crazy:
Jag blir mest skrämd av att den ena av mina vänner som delar sådant är doktorand i biologi :crazy:

Den andra är en gammal tant som inte vet bättre och är allmänt lättskrämd, så hon må vara ursäktad. Kanske. Men att en biolog går och sprider sådan dynga, med motiveringen att hon vet och förstår och kan tolka forskningsresultat...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 181
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 638
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 379
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 846
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp