Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Badrummet börjar bli klart men när han satte upp väggmattan var den för kort :confused: så det går en bård i samma matta högst upp
Men för kort här är normal takhöjd?
Han har alltså satt den i ett stycke runt hela väggen i stället för som jag trodde skära längder som man gör när man tapetserar :confused:
Vem tapetserar på tvären liksom O_o
Är det här normalt när man sätter upp väggmatta i badrum?
Det är faktiskt störigt med en bård högst upp det var verkligen inte vad jag väntade mig :cautious::meh:
 
Badrummet börjar bli klart men när han satte upp väggmattan var den för kort :confused: så det går en bård i samma matta högst upp
Men för kort här är normal takhöjd?
Han har alltså satt den i ett stycke runt hela väggen i stället för som jag trodde skära längder som man gör när man tapetserar :confused:
Vem tapetserar på tvären liksom O_o
Är det här normalt när man sätter upp väggmatta i badrum?
Det är faktiskt störigt med en bård högst upp det var verkligen inte vad jag väntade mig :cautious::meh:

Japp, det är normalt. En vill inte skära i våtrumsmattan (dvs tapeten) i onödan, det pajar våtspärren. Jag har en bård högst upp i mitt badrum.

Men de borde ju ha kommunicerat det. När jag renoverade fick jag en bunt prover och order om att välja en tapet och en bård (och golv givetvis).
 
Japp, det är normalt. En vill inte skära i våtrumsmattan (dvs tapeten) i onödan, det pajar våtspärren. Jag har en bård högst upp i mitt badrum.

Men de borde ju ha kommunicerat det. När jag renoverade fick jag en bunt prover och order om att välja en tapet och en bård (och golv givetvis).
Ok men som sagt de kunde ju ha nämnt det :meh:
Renoverar badrum gör i alla fall inte jag speciellt ofta så det hade jag ingen koll på och då hade jag nog valt en bård i en annan färg
 
Ja, jag fattar inte att de inte sa till om det när du kollade på tapetprover :confused:
Ja, det är det normala. Märkligt dock att du inte fick info om det och möjlighet att välja bård.
Nope inte ett ord alls
Jag hade verkligen ingen aning om att man gör så jag förstår varför nu när ni säger det men jag hade inte en tanke på det
När man tittade i montrarna för att välja matta satt det ju inga bårder högst upp :confused:
Jag hade ju gärna haft en annan bård :meh:
Som sagt den här firman verkar vara tja inte så kundorienterad :crazy: och jag tror inte de vet var kommunikation innebär :cautious:
 
Lite irriterad och förundrad över en bekant. När vi serverade fika igår sa jag att jag är kass på kaffebröd eftersom jag aldrig bakar det. Kan ju inte äta det. Så hon undrade om jag inte kunde baka för att ge bort. Eh. varför ska en diabetiker baka kaffebröd för att ge bort??
 
Så himla less på hela det här söka högre utbildning-situationen. Blir typ 5 år gammal och känner bara att om ni ska vara krångliga så vill jag inte. Varför måste jag ladda upp alla mina intyg på alla olika utbildningar jag sökt? Varför kan ni inte bara ha ett system så allt jag laddat upp når ut till alla? Räknar dagarna tills allt är färdigt och klart. Om jag inte kommer in på något jag vill gå så kommer jag gå under alltså. Kommer inte orka gå igenom det här igen.
 
Att herr- respektive damkläder knäpps på olika håll! Jag vill inte behöva tänka om varje gång jag byter skjorta, jacka etc:rage:
Måste du verkligen tänka om för det :confused:
Mina händer gör det automatiskt, inget jag ens har en tanke på.
(ja jag använder båda typerna också, ifall att någon undrar)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 237
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 547
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 225
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 719
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp