Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag blir så avundsjuk på mina vänner som är så coola och lyckade medan jag är patetisk och aldrig kommer lyckas med något i mitt liv. Snart vill de väl inte veta av mig om jag är kvar där jag är när de har fantastiska karriärer redan som studenter.
Äsch. Vi är många som känner så i perioder.

Det är bara den där elaka gubben på axeln som pratar till dig. Borsta bort honom.

Mitt kloka begåvade barn sa nån gång i 8-års åldern att hen inte var bra på någonting. Det motbevisades rätt snabbt. :)
Min egen första period kom när min mor krasst sa att jag över huvud taget inte lyckats med något alls i livet. Till skillnad mot min akademiskt framgångsrika bror. Tack för den :meh:

Du är bra. Jättebra. Kom ihåg det.
 
Att ”mina” hästars sommarhagar är osmidiga om man vill ta ut dem och pyssla/ta en promenad osv. Just på sommaren när man vill hålla på som mest.

Underbara hagar för hästarna men inte för mig…
 
Kan du inte träna något som inte involverar din fot? :)
Nej, jag vill träna specifikt något som involverar min fot, det vill säga balett :D Har haft ont i snart två veckor och är Så Less på cykling. Gammal skada som kommer och går också så det är inte första gången jag sitter i denna frustration. Det går liksom aldrig över så blir trött på att försöka ta hand om och vara snäll mot min fotjävel.
 
Neeeeej, skitalgoritmen har kommit till instagram :arghh: Jag vill inte se flera veckor gamla inlägg som jag redan gillat!! Jag lägger av nu, ingen mer social media. Folk får skicka mms till mig som på den gamla goda tiden om de vill ha med mig att göra. Eller brev. Brev med teckningar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 405
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 895
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 894
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 043
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp