Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste du verkligen tänka om för det :confused:
Mina händer gör det automatiskt, inget jag ens har en tanke på.
(ja jag använder båda typerna också, ifall att någon undrar)

Jag behöver också ofta tänka till lite, man är olika flink med det motoriska helt enkelt. Det är väl inget konstigt med det?
 
Måste du verkligen tänka om för det :confused:
Mina händer gör det automatiskt, inget jag ens har en tanke på.
(ja jag använder båda typerna också, ifall att någon undrar)
Ja, den där halvsekunden innan jag tittar ner på vad jag gör stör mig. För att inte tala om dubbelknäppta kläder, där går det ju faktiskt att knäppa ett par knappar innan det märks.
 
Att jag blir så avundsjuk på mina vänner som är så coola och lyckade medan jag är patetisk och aldrig kommer lyckas med något i mitt liv. Snart vill de väl inte veta av mig om jag är kvar där jag är när de har fantastiska karriärer redan som studenter.
 
Att jag blir så avundsjuk på mina vänner som är så coola och lyckade medan jag är patetisk och aldrig kommer lyckas med något i mitt liv. Snart vill de väl inte veta av mig om jag är kvar där jag är när de har fantastiska karriärer redan som studenter.
Ett givet svar på det är att då är det inget folk du behöver kalla för vänner.
 
Att jag blir så avundsjuk på mina vänner som är så coola och lyckade medan jag är patetisk och aldrig kommer lyckas med något i mitt liv. Snart vill de väl inte veta av mig om jag är kvar där jag är när de har fantastiska karriärer redan som studenter.

Ett givet svar på det är att då är det inget folk du behöver kalla för vänner.
Eller så är det bara i ditt huvud.
Men du är inte ensam om att känna så!
 
Stör mig på att jag är stressad, orolig och på dåligt humör utan orsak.
Tycker att jag borde må okej och vara nöjd med dagen, jag lyckades fixa ett problem på jobbet trots tidspress, barnet kom glad hem från en lyckad klassresa, vädret är fint, jag pratade en stund med pappa i telefon, och jag fick svaret jag förväntade mig på ett myndighetsbeslut. Inga akuta problem.

Varför känns dagen då som om allt gått fel? :cautious:
 
Jag som tappade bort körkortet, kunde inte förnya det utan id-kort och när det då är 6 månaders kötid hos polisen :banghead: tappa bort körkortet var ju inte direkt något jag hade planerat!

Men oavsett varför en behöver ett pass är det inte acceptabelt med den typ av väntetider det är nu, inte med tanke på hur viktigt det är att kunna legitimera sig.

Nu verkar ju produktionen av nationella ID-kort fungera men även där är bokningskaoset och dåliga tillgången till tider inte acceptabel. Sådan här saker MÅSTE fungera smidigare.
Behöver man bara ett id-kort för ärenden inom Sverige så kan man ju göra ett hos Skatteverket. Iofs är det nog kö där också. Vet en bukefalist som fick åka till Skatteverket på annan ort för att ansöka om id-kort.
 
Behöver man bara ett id-kort för ärenden inom Sverige så kan man ju göra ett hos Skatteverket. Iofs är det nog kö där också. Vet en bukefalist som fick åka till Skatteverket på annan ort för att ansöka om id-kort.
Jag fick göra id-kort hos Skatteverket då jag inte ville vänta månader på en tid. Men jag hade hellre fixat ett pass OM jag skulle vilja åka utomlands. Och ett pass och id-kort kostar ju lika mycket
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 049
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 397
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 153
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 567
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp