Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker att det borde heta något annat - könsneutralt - för det finns väldigt många kvinnor som också killgissar!
Ja, jag vet som sagt inte riktigt vad jag ska tycka om själva ordet, men förstår ju lite att det blivit könat iom att det är ett fenomen som är vanligar hos män resp. kvinnor.
Men de flesta idag använder killgissa om fenomenet, oavsett det är kvinna eller man de pratar om.

"Nu killgissar jag stark om detta men..."
 
På mig själv! Köpte laktosfri gräddfil, bara antog att den var på 3dl som den vanliga
Tji fick jag när vi nu tog fram dippen och den var starkare än vanligt😅 (laktosfri var på 2dl)
 
Jag kan inte andas genom näsan så jag får andas genom munnen i stället. Och så borde jag ha somnat för en timme sedan.
 
Reklam från YouTubers...! Många gånger vilken typ av produkt de kränger, men just nu stör jag mig verkligen på "använd min kod för 10% rabatt", alltså det är ju typ INGEN rabatt alls...!
 
Reklam från YouTubers...! Många gånger vilken typ av produkt de kränger, men just nu stör jag mig verkligen på "använd min kod för 10% rabatt", alltså det är ju typ INGEN rabatt alls...!

Lär ju oftast bero på koden är tidsbgränsad (fast de inte skriver/säger det) och du/vi är för sena med att se YouTube klippet... Eller att rabattkoden gäller någon utländsk sida som bara ger rabatt för invånare i landet där "influencern" (läs besserwisseren) är bosatt.
 
Jag är bara lite trött, har ingen lust att gå och lägga mej. Ska upp i morgon och kommer vara jättetrött om jag inte går och lägger mej :arghh:

Jag har fått ont i ljumsken sen jag var hos kiropraktorn och fixa ryggen. Jag har inte att springa där ju :(
 
Det är nere å tänderna sitter rätt tajt redan, så vet inte hur mycket de skulle flytta på sig. 🤔
Hade vart skönt å slippa tråden, får alltid så mycket tandsten där den sitter.


Ja jag har märkt att saker är sämre idag än förr. Mitt ena tandimplantat lossnade kronan och de skruvade dit igen men det ”medlet” de använde för å fylla med lossnade bara efter några dagar så fick dit igen. De lagade å en liten bit har ramlat ut några dagar efter men nu skiter ja i det.


Jag slapp ha tråd där uppe då tänderna hr mycket mellanrum, men där nere, sitter de som packade sillar. Så får se va tandläkarn säger.
Vet att en bit lossnat från den tidigare så den inte satt i alla tänder men det behövdes inte lagas, men nu när det är änden så behöver de nog göra det. 🙈

När mitt fäste lossnade så tog det 5 min att laga men kostade 1000 spänn. :cool: Drygt men inte så mkt att välja på.
 
Lär ju oftast bero på koden är tidsbgränsad (fast de inte skriver/säger det) och du/vi är för sena med att se YouTube klippet... Eller att rabattkoden gäller någon utländsk sida som bara ger rabatt för invånare i landet där "influencern" (läs besserwisseren) är bosatt.

Eller så tycker @Masqueradee att 10 procent är för liten rabatt?
Dessutom vet jag inte om besserwisser är rätt ord för influencers.
 
Eller så tycker @Masqueradee att 10 procent är för liten rabatt?
Dessutom vet jag inte om besserwisser är rätt ord för influencers.
Precis! Har aldrig själv försökt använda en rabattkod, tror inte ens jag någonsin klickat vidare för att läsa på om produkterna, men upp till 10% rabatt känns så otroligt lite.. Förstår dock när ett företag samarbetar med typ ett tiotal influencers att de inte kan ge varje influenser så mycket rabatt på koderna de kränger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 529
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 025
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 962
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 179
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp