Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Menar du att störningen inte handlade om att du påverkades genom att du får bära tillbaka stolar efter honom, utan om att han dammsuger på ett sätt som är annorlunda (?) eller sämre (?) än vad du gör? Jag missar nog vad principen här handlar om...
Jag stör mig på att han enbart flyttar/bär ut stolar med mina saker på. När hans egen stol är precis lika mycket ”i vägen” som de stolarna jag får lov att använda och lika mycket kläder på (dvs borde va lika besvärlig att flytta på).
Det känns som om bara för att set är mina saker så är de i vägen. Bor inte här på heltid än så har inte så bra ställen att lägga mina kläder på. Har frågat men får inga bra svar.
Så kommer nog fortsätta va störningsmoment tills en bättre lösning finns.
 
Alltid spännande det där. När vissa ska göra saker på sitt vis och sen envisas med att det går inte. Känns mycket tillfredsställande att då kunna säga vad var det jag sa. Skulle ha lyssnat från början. 😅 🤣
Ja den känslan känner jag allt för väl igen, å säger ja nått sånt till honom när han ändrat på något så kan det grymtas lite.
Vi får se vad som händer. Jag skulle vilja ha något bättre än en stol att hänga upp kläder på, får se va vi kan komma fram till för lösning.
 
Stör mig på den SD-person som absolut ville debatter med mig om Kakan Hermanssons klänning på ELLE-galan. Samt Kakans vägran att vara med om Ebba B var inbjuden.

Först nu ett par dagar senare inser jag att han trodde klänningen var genomskinlig. Då stör jag mig ännu mer. :meh:
 
Du sa att du tutar för att nån inte följer trafikreglerna. Du behöver inte bli sur för att du själv inte skriver vad du egentligen menar.
Fast någon som håller på att orsaka en olycka har obviously gjort något fel, du vill ju bara märka ord. Jag skrev inte att jag tutar på alla som gör något fel i trafiken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 814
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 039
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 710
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 188
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp