Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är ett citat google-översatt från finska

"För den moderna människan verkar hela naturen vara ett främmande begrepp 😡 Med allt nedskuret till marken och ersatt med betong trampar människan på naturens ekologi till den grad att det inte finns några gränser och då undrar vi hur allergier, fästingar etc. bara ökar och insekter/pollinatorer minskar. Lupiner och alla andra blommor på fältet trivs väldigt bra, i en varm harmoni. Även den rallarrosen blev plötsligt en "fiende", efter decennier eller hundratals är detta liv och frenesi av förstörelse av vissa typer av moderna människor. sjukt. "

picard-facepalm1.jpg
 
Kolsyra.
Har druckit en Trocadero och nu kurrar det i halsen, skulle hellre rapa några gånger men istället kurrar det typ var femte sekund.
 
Min granne har trimmat i diket men lämnat kvar lupinerna😂
🤦‍♀️
Här är ett citat google-översatt från finska

"För den moderna människan verkar hela naturen vara ett främmande begrepp 😡 Med allt nedskuret till marken och ersatt med betong trampar människan på naturens ekologi till den grad att det inte finns några gränser och då undrar vi hur allergier, fästingar etc. bara ökar och insekter/pollinatorer minskar. Lupiner och alla andra blommor på fältet trivs väldigt bra, i en varm harmoni. Även den rallarrosen blev plötsligt en "fiende", efter decennier eller hundratals är detta liv och frenesi av förstörelse av vissa typer av moderna människor. sjukt. "
Ja och detta att folk fan inte ens kan skilja blommor åt, har på annat håll också sett folk oja sig över att rallarosen inte får vara kvar. DET FÅR DEN, SKA NI GRÅTA ÖVER VÄXTER BÖR NI JU ÅTMINSTONE VETA VAD NI GRÅTER ÖVER skulle jag ha lust att skriva, men orkar inte. :banghead:
 
Folk som svänger ut rakt framför en på en 80-väg och sen inte gasar så man får bromsa rejält.
Sen händer samma sak framför den som körde ut framför en och karma slår till. 😈
Lite störigt när folk inte ser sig för men karma slår till när man minst anar.
 
Angående detta med jättebalsamin... Jag har träffat en som ansåg man kunde låta de blomma och sen klippa ner dem innan de fröar av sig, de är ju så fina :idea: hen sjönk rätt rejält i mina ögon...

Jag stör mig på folk i föreningar som inte vill vara med i styrelsen men kommer med kritik och kommentarer om varenda liten grej. Fick en näsvis kommentar idag efter jag skickat ut info om mördarsniglar och hur man ska agera om de kommer till vårt område(dykt upp i andra områden i stan). Hen hade åsikter om det jag skrev och ansåg jag skulle informerat om fler sätt att döda sniglarna(hen skrev även en lång förklaring om olika sätt, som att jag inte visste hur) för alla klarar inte av att klippa dem, o må så va men skriver jag ett långt mejl med varje sätt kommer ingen läsa mer än hälften. O man kan be om hjälp, det skrev jag till o med. Så jag upplyste personen att om hen har åsikter om hur jag sköter min roll så är hen välkommen ta över, konstigt nog blev hen knäpptyst efter det :angel:
 
Bara för det fick jag fram en karaktär nu. Hjälpte att scrolla genom konst och försöka hitta någon som såg intressant ut att utgå från :D

Men jag vill ju inte spela Tremere!

(Apropå konst...)

Men jag har en idé om en stackars sate som brukade måla tavlor men numer endast målar paint-by-numbers eftersom förmågan att konsta försvunnit...
 
Men jag vill ju inte spela Tremere!

(Apropå konst...)

Men jag har en idé om en stackars sate som brukade måla tavlor men numer endast målar paint-by-numbers eftersom förmågan att konsta försvunnit...
Åh, vilken underbar idé, kör på det tycker jag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 447
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 693
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 444
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 881
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp