Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är stopp i tvättstället sen länge och vattnet som samlas där luktar blä.
Har en massa annat att felanmäla också men orkar inte än.
Vattenlåset går inte att öppna, annars hade jag ju rensat det själv såklart.
 
Jag stör mig asmycket på att jag köpte ett stöd för ländryggen, alltså en slags gördel, och det ger noll stöd. Köpte ett etablerat märke, var inte superbilligt och det hade ok recensioner. Använde heldag i stallet och insåg att jag kunde lika gärna knutit en tröja runt magen - så lite stöd var det.

I samma veva kan jag väl störa mig på att det andra stödet, det jag köpte först, verkar ge superbra stöd men jag har för stor mage så deras största storlek går knappt runt mig och fäster definitivt inte utan går upp när jag rör mig.

Nu har jag kastat så många pengar i sjön att det är stopp på att köpa fler :cry:
 
Jag stör mig asmycket på att jag köpte ett stöd för ländryggen, alltså en slags gördel, och det ger noll stöd. Köpte ett etablerat märke, var inte superbilligt och det hade ok recensioner. Använde heldag i stallet och insåg att jag kunde lika gärna knutit en tröja runt magen - så lite stöd var det.

I samma veva kan jag väl störa mig på att det andra stödet, det jag köpte först, verkar ge superbra stöd men jag har för stor mage så deras största storlek går knappt runt mig och fäster definitivt inte utan går upp när jag rör mig.

Nu har jag kastat så många pengar i sjön att det är stopp på att köpa fler :cry:
Ett tips är att gå till proffsen direkt. Ortopedtekniker är fantastiska på sådant där. De jag har träffat har varit så duktiga och de har fixat, sytt om och grejat så att det har blivit bra. Man kan antingen skriva egenremiss eller ringa dem direkt, lite olika bestämmelser beroende på var man bor.
 
Screenshot_2022-07-06-16-22-33-74_b783bf344239542886fee7b48fa4b892.jpg
 
Män som kissar mitt i bostadsområden i stan. Det enda som särskiljer dom från hanhundar är att de viftar på snoppen efter de kissat. I övrigt är dom likadana, väljer till och med samma ställen som hundarna.

Har jag nämnt att jag vill flytta?
 
Män som kissar mitt i bostadsområden i stan. Det enda som särskiljer dom från hanhundar är att de viftar på snoppen efter de kissat. I övrigt är dom likadana, väljer till och med samma ställen som hundarna.

Har jag nämnt att jag vill flytta?
Gå ut och lyft på benet du med :devil:

Skämt å sido, fy va äckligt :yuck: piss luktar ju vedervärdigt. Förstår att du vill flytta
 
Män som kissar mitt i bostadsområden i stan. Det enda som särskiljer dom från hanhundar är att de viftar på snoppen efter de kissat. I övrigt är dom likadana, väljer till och med samma ställen som hundarna.

Har jag nämnt att jag vill flytta?
Vi har stora fönster på jobbet där vi ser ut men de som passerar inte ser in. Det händer då och då att någon man/pojke halar ut den för att kissa i hörnet.
Jag brukar vänta tills de sätter igång och bankar då rejält på fönstret. :devil:
 
Jag stör mig på att jag får reklam på sociala medier från en larmbolag som letar efter folk som vill pröva deras nya larm med olika funktioner. Längst ner står det att erbjudandet inte gäller nya kunder och jag är redan kund hos dom…
Den reklamen är bara för att dom ska få in kontaktuppgifter :mad: "hej, du har tyvärr inte blivit utvald, men vi ser här att du har ett behov ändå.. Vill du köpa?". Eller det är iallafall min övertygelse om hur det ligger till :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 487
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 984
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 953
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 134
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp