Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på killens gamla granne, som sagt att det är okej att vi rensar ogräs på hennes sida som vätter mot killens tomt som en slänt, då hon inte längre orkar pga åldern. Så vi rensade ogräs, då kommer hon ut och hävdar att jag gömmer mig för henne, nej jag drar upp ogräs och pga min rygg vill jag inte avbryta när jag är där nere, sen kom killen och de började prata.
Hon frågade va vi gjorde, rensade ogräs sa vi. Då yrar hon något om att ta ut kommunen så de får visa vart gränsen går. Tyckte hela situationen blev obehaglig bara för att vi rensade ogräs som hon sagt är okej.
Sen fick ja gliringar om min hörsel igen och jag blev riktigt sur och bet ifrån och fick säga att det beror på hur vinden är och vad det är för andra ljud runt omkring. Just nu var det tyst.

Jag var hos frisören och väntade hörde inte va frisören sa när hon kom för att hämta mig för att en av de andra frisörerna körde med en hårtork som dönade. De va lite skrämmande och en ögonöppnare. Trodde inte jag hörde så dåligt med oljud runt omkring men uppenbarligen.

Hon hävdade även att jag gömde mig för henne, ja ska hon hålla på å va så otrevlig så har jag inget att säga henne. 😤
 
Att det är så svårt att hitta ett tält som uppfyller alla önskemål. Det är storlek, vikt och pris som jag främst har krav på, och de flesta lyckas med bar med 2 av 3 :meh:

(Förutom ett, men det hade då lägre värde på hållbarheten i bottentyget, så då vet jag inte om man vågar satsa på det heller)
 
Jobbdatorn har flera dagar sagt att den måste startas om senast idag. Jag har skjutit på det. Borde inte men det är så det är. Så idag. Strax efter 9 säger den att den kommer starta om sig om en halvtimme och jag tänker att det löser jag, jag ska bara spara och så. Sen, mitt i när jag skriver en mening, så har helt plötsligt den där halvtimman gått och burken startar om sig.

Ja, ja. Det var iaf inget viktigt som försvann och omstarten gick fort.
 
Undra om jag är på gång att bli sjuk? Svullen och öm lymfkörtel på ena sidan halsen... Vore ju inte helt oväntat eftersom det är sista jobbveckan innan semester.
Fick en liten snabb katastroftanke (jahopp, nu är det väl LYMFOM!) men har bestämt mig för att det är lugnt och att jag får helt enkelt kolla upp det om det inte går ner...
 
Varför har jag inte semester än förän om 1,5 vecka? Jag vill verkligen inte jobba. Jag vill sova. Och efter jag sovit ordentligt rida ut de timmarna på dagen som det är vettigt väder istället för att titta på det vettiga vädret genom fönstret alternativt behöva sova de timmar det är vettigt väder (känns som om de enda två väderalternativen är för varmt eller regn och rusk)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 525
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 019
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 961
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 177
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp