Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag får reklam på sociala medier från en larmbolag som letar efter folk som vill pröva deras nya larm med olika funktioner. Längst ner står det att erbjudandet inte gäller nya kunder och jag är redan kund hos dom…
 
Jag stör mig på att jag får reklam på sociala medier från en larmbolag som letar efter folk som vill pröva deras nya larm med olika funktioner. Längst ner står det att erbjudandet inte gäller nya kunder och jag är redan kund hos dom…
Fast om det inte gäller nya kunder och du redan är kund borde du kunna använda erbjudandet.
 
Att jag lider av någon typ av FOMO för en grej jag egentligen inte alls är sugen på att göra, men kan liksom inte riktigt landa i att avstå.
Är det en konsert? Jag projicerar till 100% men det tog mig rätt lång tid att ta in att jag inte uppskattar livemusik längre. För gammal för att köa/trängas och om jag inte kan vara längst fram så får det vara.

Tillägg: Men när något favoritband ska spela i närheten så tar det alltid några dagar innan jag känner mig nöjd med att låta bli att köpa biljetter. Borde ju, "det är ju jag" o.s.v.
 
Jag stör mig på att jag fick ett brev från ett inkassobolag som skulle vara från ett företag jag aldrig använt och när inkassobolaget har bett företaget att specificera till mig vad det rör sig om så har dom inte gjort det och det är omöjligt för mig att få kontakt med företaget. :mad:
 
Är det en konsert? Jag projicerar till 100% men det tog mig rätt lång tid att ta in att jag inte uppskattar livemusik längre. För gammal för att köa/trängas och om jag inte kan vara längst fram så får det vara.

Tillägg: Men när något favoritband ska spela i närheten så tar det alltid några dagar innan jag känner mig nöjd med att låta bli att köpa biljetter. Borde ju, "det är ju jag" o.s.v.
Ingen konsert i detta fall, men jag känner igen känslan. Både från konserter på senare år och i det aktuella fallet. Jag har ännu inte tagit ett aktivt beslut och det är kanske det som gör att jag våndas fortfarande, det kanske lägger sig om ett par dagar när jag faktiskt gjort mitt val 🙂
 
Ingen konsert i detta fall, men jag känner igen känslan. Både från konserter på senare år och i det aktuella fallet. Jag har ännu inte tagit ett aktivt beslut och det är kanske det som gör att jag våndas fortfarande, det kanske lägger sig om ett par dagar när jag faktiskt gjort mitt val 🙂
Lycka till! Du har min sympati. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 447
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 934
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 927
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 084
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp