Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag kanske borde det då. Annars går det ju inte att få omgjort. Det är nu 19 dagar sedan den lagades och bekymmerna började för redan 5-6 dagar sedan, i dag upplever jag det värre dock. En lagning borde hålla längre. Kan tyckas.
Ja ring och prata med dem. Är det en tandläkare med vanligt hyfs så gör de om den utan kostnad. Annars är det i mina ögon en sniken tandläkare.
/Tandsköterskan
 
När jag åkte kollektivtrafik hade jag alltid musik i öronen, hade blivit galen annars.
Ja oh ja! Går inte att vara utan lurar på tåget. Har ju såna där in-ears men de släpper ju igenom vissa ljud ändå och särskilt de där riktiga karla-karlarna som måste låta så ingen missar att de sitter och hostar.
Eller de där som sitter och snackar privata samtal över hela tågvagnen 🙄
 
Ja ring och prata med dem. Är det en tandläkare med vanligt hyfs så gör de om den utan kostnad. Annars är det i mina ögon en sniken tandläkare.
/Tandsköterskan
Jag brukar anse att min tandläkare är bra och har varit patient där sedan 2008, men å andra sidan går deras maskiner ju på el och med dagens elpriser så kanske de behöver lite pengar! :D

Men jag får ringa, får ta det på fredag morgon.
 
Är foten för lång och smal, eller handlar det om nageltrång?
Har själv problem med nageltrång på höger fot, och det är - minst sagt störigt...
Mina ankfötter kan nog kallas allt utan långa och smala... Fick hjälp att prova ut de och allt.
Aldrig haft nageltrång så jag vet inte. Just nu blir det punkt tryck mitt på toppen på stortån, tänk ballerina gång enbart på stortå.
Skitstörigt när jag för engångs skull lagt ner tid och pengar på rätt skor. Skit :turd:
 
Alltså, om det är 8 grader ute och värmen inte är på i huset...
Hur djävla smart är det då att sätta sig och äta GLASS.
:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

För den som undrar så, nej, det går inte att skapa ett legitimt baklängesargument om att värmen ska sättas på ifall en fryser när det är en själv som skapat situationen genom puckat beteende...
Igenkänning. Brukar gå till Ica en bit bort och köpa glass, kommer hem och är varm av promenaden, öppnar fönstret och sätter mig och äter glassen. Efter ett tag undrar jag varför jag fryser.
Justja, fönstret är öppet.
 
VATTENFALL! :rage:

Jag har mina fakturor på e-faktura. Alltså måste det nånstans i deras system finnas en notering om mitt bankkonto.

Nu skickar de en AVI som kostar 50 pix att lösa in i valfri butik. Såvida man inte har konto i NORDEA. För då kan man sätta in pengarna på det kontot. Gratis.

Finns den infon om NORDEA lätt tillgänglig på deras web? Näe.
Går det ens att se sina fakturor på webben? Näe. DVS försöker man så får man diverse felmeddelanden.
De skryter om att man kan chatta med kundtjänst. Finns det nån länk till nån chat på hemsidan? Näe.

Inte kan jag välja bort dem som nätägare heller :arghh::arghh::arghh:

Tack och lov sköter sig bolaget jag köper el av alldeles perfekt (än så länge)
Avin kan du nog ta till din egen bank och sätta in på ditt konto gratis. Har alltid funkat med min bank iaf (Handelsbanken).
Går inte det så kolla med hallå konsument om vattenfall verkligen får göra så där. :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 173
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 501
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 195
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 055
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp