Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt hår :cool::cautious:
Det är hopplöst att tvätta och känns skitigt på nolltid igen. Det är som att det inte blir blött ner i hårbotten och trots att jag sköljer och sköljer och har massageborste osv. så är det som att jag inte får bort allt schampo. Igår fick jag stoppa huvudet under vattenkranen i tvättstället, då fick jag bort det. Men idag känns håret fett och jäkligt igen :meh:
Är det så med alla schampon? Vissa blir ju väldigt tunga och känns svårare att skölja bort.
 
Men det kan vara ett väldigt viktigt prov dock!
kan jag k/sekreterare på kirurgen (kolorektalsektionenämma sönder de hårda vet. Exet genomgår behandling för ändtarmscancer...
Mmmm vet. Exet genomgår behandling för ändtarmscancer...

Men tanken att kladda runt med egen avföring. Var gör jag av tidningen jag ska fånga upp det i. Hur får jag sönder hårda bitar med en liten plastpinne
Många äckliga praktiska detaljer att lösa och jag kommer att kräkas.

Blundar och låtsas att det regnar....
 
Mmmm vet. Exet genomgår behandling för ändtarmscancer...

Men tanken att kladda runt med egen avföring. Var gör jag av tidningen jag ska fånga upp det i. Hur får jag sönder hårda bitar med en liten plastpinne
Många äckliga praktiska detaljer att lösa och jag kommer att kräkas.

Blundar och låtsas att det regnar....
Snälla, blunda inte! Jag förstår att det känns äckligt, men tänk om det hade varit för sin hunds räkning till exempel - då hade du säkert gjort det, eller hur?

Använd plasthandskar, en påse, knyt ihop och släng bara!

Du klarar det!
 
Mmmm vet. Exet genomgår behandling för ändtarmscancer...

Men tanken att kladda runt med egen avföring. Var gör jag av tidningen jag ska fånga upp det i. Hur får jag sönder hårda bitar med en liten plastpinne
Många äckliga praktiska detaljer att lösa och jag kommer att kräkas.

Blundar och låtsas att det regnar....
Tänk att det är ditt djurs avföring du pysslar med! Det har hjälpt mig!
 
Men det kan vara ett väldigt viktigt prov dock!
/sekreterare på kirurgen (kolorektalsektionen)

Instämmer verkligen. Det är en billig livförsäkring i stil med bra dubbdäck och att ha brandvarnare... Jag har lämnat ett antal avföringsprov pga Crohns (de tog många prover under en period i Falun när de ackrediterade sitt labb för att få göra en specifik analys).
 
2 doser betapred senare på nedre bilden

1679158500974.jpg


Svullnaden har för all del lagt sig nästan helt runt ögonen och det röda som finns spritt över kinder/runt mun & näsa har börjat dämpa sig lite, men för att undvika misstanke om pest på jobb/ute i samhället så hoppas jag det ser bättre ut efter dos 3 imorgon 😅

Störningen är att huden ser helt horribel och allmänt trasig ut :meh:
 
Har hittat en kjol som jag vill ha. Verkligen verkligen vill ha. Så himla snygg. Men, jag jobbar på en viktnedgång och har en bit kvar. Och kjolen är en figurnära variant med hög midja. Den kommer inte att sitta snyggt/som jag vill om inte storleken stämmer helt, och om den inte sitter sådär snyggt så lär den bli liggande. Och jag vet ju inte nu vilken storlek som kommer att vara "den rätta" om ett par månader. Bah. Äsch. Dagens i-landsproblem!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 177
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 503
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 197
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 056
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp