Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig så matt, hudlös, skör och leden.
24 timmar av min 36 timmars jobbhelg avklarade. Bara sista natten kvar. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är pms.
Jag har haft en jättebra jobbhelg hittills. Det har funkat bra på jobbet, jag har hunnit ha kvalitetstid med både barn och vän samt varit på fest med f.d kollegor före jobbet i fredags.
Visserligen gjorde jag nog slut på mitsociala kapital på min lediga vecka, som var fullmatad med aktiviteter samt bankmöte och husvärdering (inför övertagande av huslånen), men det känns ändå som att något inte lirar...
Utmattad...Och outhärdligt ledsen och sorgsen...
Jag vill bara få krypa ner under täcket och sova i några dygn....
 
Ska klicka hem vantar till dottern och det finns "storlek" 0-1 år och 2-3 år 😅 Tack för de tydliga måtten. Vad tusan köper man till en 14 månaders?
 
20230319_220716.jpg
Tar slut alldeles för fort :o:cry::rofl::rofl:
 
Ska klicka hem vantar till dottern och det finns "storlek" 0-1 år och 2-3 år 😅 Tack för de tydliga måtten. Vad tusan köper man till en 14 månaders?
Min 18-månaders har stl 6-12 månader i stickade vantar och oftast även åt det mindre hållet i handskar. I större storlek når hon inte ut med fingrarna och blir skitarg med följden att vantarna ryker. :D
Dock är hon liten överlag så det spelar ju in, men iaf om det är just vantar skulle jag satsa på mindre stl.
 
Han sa i onsdags att han skulle skriva ett sjukintyg på 6 veckor och skicka in till försäkringskassan...
Annars får jag ringa och boka tid på torsdag helt enkelt 😊
Det finns inte på 1177? Det fick jag spottat i ansiktet för några år sedan att sjukintyg finns fär. -jaha förlåt det visste inte jag sist jag hade ett sjukintyg i handen var 1999 svarade jag och då fanns inte 1177....
 
Det finns inte på 1177? Det fick jag spottat i ansiktet för några år sedan att sjukintyg finns fär. -jaha förlåt det visste inte jag sist jag hade ett sjukintyg i handen var 1999 svarade jag och då fanns inte 1177....

Hmm. Inte vad jag sett! Men ska kika igen.

Update, fanns inte. Men hittade vars dom hamnar, hade ingen aning, tack 🤗
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 400
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 885
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 892
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 429
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp