Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det snöar 😵😫 I massor!
Vanligtvis ser vi vägen och husen på andra sidan åkern
20230325_104325.jpg
 
Här har ni en orimlig störning om något.

Kollar husmodeller hos olika hustillverkare, men ingen modell motsvarar mina krav. Skulle någon modell ha den planlösning jag önskar, så har den då istället de populära golv-till-tak fönstrena som jag inte är intresserad av. Eller så är det något annat som stör.

Men det är väl ingen orimlig störning, kanske ni tänker.

Jo, för vi ska inte ens bygga något hus, jag leker bara "om jag vann på lotto" och drömmer runt :p:D
 
Gnäller lite till :bag: Nu är febern uppe på 39 grader, vävnaden bakom örat har svullnat upp så örat står rakt ut, hör absolut ingenting och all denna vätska... Kan iaf precis öppna munnen så jag får in ett sugrör i käften :crazy: Kan vi inte hoppa över söndag så det blir måndag imorgon? :angel: Förlåt alla som har helg men det blir bäst så, okej :D
 
Gnäller lite till :bag: Nu är febern uppe på 39 grader, vävnaden bakom örat har svullnat upp så örat står rakt ut, hör absolut ingenting och all denna vätska... Kan iaf precis öppna munnen så jag får in ett sugrör i käften :crazy: Kan vi inte hoppa över söndag så det blir måndag imorgon? :angel: Förlåt alla som har helg men det blir bäst så, okej :D
Har du varit och fått penicillin för det?
 
Hoppas kunna få det på måndag 🤞Försökte imorse på jourmottagningen eftersom jag ändå har en del symtom som stämmer överens med mastoidit men jag fick vända i dörren 😅 Om jag bara kunde titta mig själv i örat haha

Ring 1177 och tala om symptomen blivit besvärligare (högre feber, svårt att öppna munnen, toksvullen osv), så lär de skicka in dig och då blir man inte nekad i dörren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 311
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 118
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 549
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 393
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp