Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag hade sparat typ fem chips i en påse, vad var det lixom?! Nu åt jag dem och vill ha mer :mad:
Det låter som något min man skulle kunna ha sparat åt mig.... "Ja! Det finns glass!" Så öppnar man burken och hittar typ 2 matskedar... :mad:
Han hävdar alltid att han sparar lite till mig av snällhet, men jag misstänker lathet! Han vill inte behöva ta hand om en tom glassburk...
 
Det låter som något min man skulle kunna ha sparat åt mig.... "Ja! Det finns glass!" Så öppnar man burken och hittar typ 2 matskedar... :mad:
Han hävdar alltid att han sparar lite till mig av snällhet, men jag misstänker lathet! Han vill inte behöva ta hand om en tom glassburk...

Min sambo lider av det där typiskt svenska att inte kunna ta sista biten 🙄
Han lämnar alltid en kaka, en ruta choklad, två ostbågar osv. Får i princip tvinga honom att äta upp så han lär sig 😂

Förutom när jag jobbar kväll, då går det bättre. Då och då dyker det upp ett sms.
"Den där påsen med nötter du sparat, den är borta nu"

😂❤️
 
Har migränkänning. :down: Tog sumatriptan, paracetamol, paraflex och buspiron så det borde gå över inom några timmar.
(Om nån undrar: buspiron? Så är det en fd antidep som numera används mot ångest. Jag upptäckte av en slump att sumatriptan hjälper bättre om jag tar den med lite buspiron).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
115 308
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 000
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 084
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 986
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp