Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch. Jag är verkligen inte glad för tidsomställningen, speciellt inte åt detta hållet eftersom kvällarna på sommaren är tillräckligt ljusa ändå. Nu är klockan nästan 8:30, och det känns helt galet sent.... :meh:
(ja, jag vet att man vänjer sig men jag stör mig ändå... Gillar inte de mörka morgnarna som nu kommer tillbaks ett tag... :cautious:)
 
Usch. Jag är verkligen inte glad för tidsomställningen, speciellt inte åt detta hållet eftersom kvällarna på sommaren är tillräckligt ljusa ändå. Nu är klockan nästan 8:30, och det känns helt galet sent.... :meh:
(ja, jag vet att man vänjer sig men jag stör mig ändå... Gillar inte de mörka morgnarna som nu kommer tillbaks ett tag... :cautious:)
Jag vänjer mig inte lider av det hela sommaren är jättetrött på morgonen..
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230326_101324_Instagram.jpg
    Screenshot_20230326_101324_Instagram.jpg
    88,2 KB · Visningar: 66
Grrr.
Hittar en intressaant valp på SKKs förmedling.
Kenneln finns inte i varken rasföreningens eller SKKs listor. Mobilnumret är oreggat, Kenneln finns inte på nätet, inte på facebook. Tiken har ingen reggad ägare hos SKK.

Jag vill veta hur långt bort den finns (orkar inte köra hur långt som helst)
Känn fånig att messa eller skriva meddelande och bara fråga var i landet valpen finns. Seriösare än så vill jag vara. (väl medveten m att folk åker ut i Europa för att hämta valp).
Få se om jag kan hitta nån omväg att söka kenneln på.
 
Grrr.
Hittar en intressaant valp på SKKs förmedling.
Kenneln finns inte i varken rasföreningens eller SKKs listor. Mobilnumret är oreggat, Kenneln finns inte på nätet, inte på facebook. Tiken har ingen reggad ägare hos SKK.

Jag vill veta hur långt bort den finns (orkar inte köra hur långt som helst)
Känn fånig att messa eller skriva meddelande och bara fråga var i landet valpen finns. Seriösare än så vill jag vara. (väl medveten m att folk åker ut i Europa för att hämta valp).
Få se om jag kan hitta nån omväg att söka kenneln på.
Hittade uppfödaen. Men känns lite sådär att behöva jaga fram namn och ort och inte ha tillgång till några uppgifter
Nåväl, det är ändå lite väl långt bort. Tröstar jag mig med.
 
Normisar! Jag önskar att det fanns någonstans utanför fängelse där man kunde ta semester från dem och bara umgås med spektrum-freaks.

Jag blir så trött på alla halvkvävda visor, all denna konflikträdsla, allt detta folk bara ska fatta av sig själv så man själv slipper vara otrevlig. Alla elakheter som typ bara är en del av vardaglig konversation.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 172
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 209
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 844
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 635
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp