Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bebis med vad som känns som en stor betoning på e:et. Jag är inget större fan av ordet oavsett uttal men :D Kan vara att just själva uppläsaren irriterar mig litegrann men författaren är för bra för att missa pga det hehe
Det kunde varit värre, det kunde varit den där styggelsen när folk använder bebis som bestämd form.
”Jag ska ta hand om bebis”
”Jag köpte den här till bebis”
BebisEN. Det heter bebisEN.
 
Jag tror aldrig att jag någonsin i hela mitt liv använt ordet bebis/bäbis... inte som jag kan minnas i alla fall. Har ingen aning om hur jag ska kunna säga det naturligt efter den här tråden heller! Allt kommer ju att låta jättekonstigt! :arghh:
 
Jag tror aldrig att jag någonsin i hela mitt liv använt ordet bebis/bäbis... inte som jag kan minnas i alla fall. Har ingen aning om hur jag ska kunna säga det naturligt efter den här tråden heller! Allt kommer ju att låta jättekonstigt! :arghh:
Vad säger du då?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 994
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 354
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 952
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp