Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att behöva spendera massa tid efter duschen på att kladda in mig själv från topp till tå.. känner mig ren i typ 10min innan det ska kladdas en massa
 
Hur uppläsaren av boken uttalar ordet bebis. Verkar vara fast med denne i typ alla böcker och tydligen sägs ordet ofta i böckerna som jag väljer:rofl:
:mad:
Hur uttalar hen det och hur tycker du att det ska uttalas?
Mvh, hon som har en kollega som såväl uttalar som skriver bäbis.
 
Hur uttalar hen det och hur tycker du att det ska uttalas?
Mvh, hon som har en kollega som såväl uttalar som skriver bäbis.
Bebis med vad som känns som en stor betoning på e:et. Jag är inget större fan av ordet oavsett uttal men :D Kan vara att just själva uppläsaren irriterar mig litegrann men författaren är för bra för att missa pga det hehe
 
Plus då att skon är ute i hagen, nersnöad, och jag har ingen reserv med sula att slå på. Och det är i fram, bak hade nog kunnat gå utan i ridhuset.
Min häst trampade av sig i lördags. Vi skulle galoppera och så snubbla hon till. Skon måste ha flugit all världens väg. Letade som en idiot men hittade den inte. Hovslagaren kommer på onsdag och träning i morgon. Rena turen att jag lyckades hitta en reserv. Mina reservframskor är snart slut och passar inte. Men reservbakskor har jag hur många som helst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 991
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 348
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 947
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp