Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen. Jag låter bli skogen de första två veckorna, sedan knatar jag på. Jag har aldrig träffat någon jägare som har problem med det.

Jag blev utskälld av en jägare förra året när jag kom promenerande med hunden på skogsväg där han stod. Jag hade förstört allt genom att gå där och när jag trevligt försökte fråga vad han jagade fräste han bara åt mig. Sen stolpade han iväg åt det håll jag kom ifrån medan jag fortsatte längs vägen.

Det var riktigt obehagligt att behöva ha ryggen mot en okänd, upprörd man med stort vapen.

För några år sedan upptäckte jag helt plötsligt en jägare med vapen brevid stigen jag gick på, gömd i ett älgtorn. Det var också lite obehagligt, att veta att det kunde "gömma" sig fler människor med vapen utefter stigen jag gick på. Så jag förstår @tanten och undviker också skogen de dagar jag vet om att dom jagar.
 
Verkligen. Jag låter bli skogen de första två veckorna, sedan knatar jag på. Jag har aldrig träffat någon jägare som har problem med det.
Jag hade liksom ingen annanstans att rida, jag tänker inte ställa av hästen bara för att de är ute i skogen och skjuter. Jag hade bara high vis på mig och hästen/hunden och rörde mig kanske lite mer uppmärksamt men annars som vanligt i skogen. Har aldrig varit med om någon konflikt heller.
 
Min hö fot där ett mellanfotzben troligen är av, zvullen o gör ont och jag mizztänker att ringer jag vc zå zäger dom åk till akuten, jag vill inte åka dit o ta platz för någon zom faktizkt är zjuk, jag vill bara få en röntgen eller ortoped att titta/känna på eländet o göra något åt det, ja jag är gnällig ,den har värkt hela jävla kvällen/natten, nu gav jag upp o tog en citodon.
 
Min hö fot där ett mellanfotzben troligen är av, zvullen o gör ont och jag mizztänker att ringer jag vc zå zäger dom åk till akuten, jag vill inte åka dit o ta platz för någon zom faktizkt är zjuk, jag vill bara få en röntgen eller ortoped att titta/känna på eländet o göra något åt det, ja jag är gnällig ,den har värkt hela jävla kvällen/natten, nu gav jag upp o tog en citodon.
Vi har drop in röntgen som man åka till, utan remiss och utan gå via akuten. Ni har inget sådant?
 
Min hö fot där ett mellanfotzben troligen är av, zvullen o gör ont och jag mizztänker att ringer jag vc zå zäger dom åk till akuten, jag vill inte åka dit o ta platz för någon zom faktizkt är zjuk, jag vill bara få en röntgen eller ortoped att titta/känna på eländet o göra något åt det, ja jag är gnällig ,den har värkt hela jävla kvällen/natten, nu gav jag upp o tog en citodon.
Vad har du nu hittat på? Självklart måste du åka in till akuten om du har sådär ont!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 393
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 974
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 751
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 573
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp