Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rörmokaren fixade dom elementen som jag inte hade fått igång. Det blev jättevarmt så jag fick sänka värmen på samtliga i lägenheten. Och bara för det så blev det ena elementet iskallt igen :arghh: kan inte lufta själv heller för min nyckel är för stor. Men den passade på elementen i gamla lägenheten, suck. Får se om jag kan få tag i rörmokaren nästa vecka igen eller om min svåger kan hjälpa mej
 
Rörmokaren fixade dom elementen som jag inte hade fått igång. Det blev jättevarmt så jag fick sänka värmen på samtliga i lägenheten. Och bara för det så blev det ena elementet iskallt igen :arghh: kan inte lufta själv heller för min nyckel är för stor. Men den passade på elementen i gamla lägenheten, suck. Får se om jag kan få tag i rörmokaren nästa vecka igen eller om min svåger kan hjälpa mej
Finnz mindre nyckel att köpa på tex Jula,biltema, jem&fix etc
 
Vad har du för smak på din tandkräm :eek: ?? Jag borstar morgon och kväll, på morgonen precis innan jag åker hemifrån. Smaken av tandkräm är borta LÅNGT innan jag har kommit till jobbet.
Använder Zendium. Det är den mildaste jag hittat. Jag har muntorrhet så smaken stannar kvar längre.
 
Jag välte ner min laptop ifrån byrån och den landade med hörnet klockrent på stortån. Klockren träff på nagelbädden. :arghh::arghh:
Den blev blå direkt och gör så satans ont att jag mår lite illa.

Stör mig på att alla skador, stora som små, på naglar och nagelbäddar gör så orimligt ont jämt.
Kan inte somna pga tå eländet!:arghh: Herregud va töntig jag känner mig men det går inte .
 
Jag stör mig på min mamma som outar mig för hennes kompisar samtidigt som hon inte respekterar mig!
Mammor har ibland en tendens att vara sådana. Min mamma tycker att hon kan berätta känsliga saker om min hälsa för alla sina bekanta, och sedan dessutom komma och berätta efteråt, att hon ju vet att det är privat, men hon tyckte att bara Gunilla, Stina, Anna-Lotta, Eva, Harriet og 7 andra nog behövde veta. Varav jag inte ens känner alla. 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 261
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 493
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 328
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 312
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp